|
ingen lyd fra bd film |
Besvar |
Forfatter | |
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-August-2013 kl. 14:34 |
hej
Min søn har en PS3 ca 2 år gammel. Den anden dag da han så bd film, forsvandt lyden. Jeg prøvede at bruge et andet lydspor ( tysk etc) men uden nogen forskel. Han påstår hårdnakket at han ikke har pillet ved noget. Har tjekket alle setups muligheder igennem , uden resultat. Ved spil og dvdfilm er der ingen problem. Mit kendskab til PS3 er meget begrænset. Så måske er der lavet et eller andet form for fuckup. Den er koplet til fjernsynet med HDMI nogen forslag? |
|
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sørg for, at audio ikke står til bitstream. Så er den mest kompatibel. Når du alligevel ikke kører med receiver er der ingen grund til at sende anden lyd end PCM.
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
den står til PCM. Jeg syntes at det er mega mærkeligt. Dolby på dvd - ingen problem. Dolby på bd ingenting
|
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv at lade PS3éren "genfinde" TVét, ved at holde On/Off knappen inde i nogle sekunder, når du tænder den. Eller gå manuelt ind i konfigurationen og opsæt TV med billede og lyd påny.
Min søn havde samme problem med hans PS3, det var dog spil den var gal med.
Årsagen skal findes i, at hvis du pludselig skifter TV, (eller PS3éren har mistet informationerne fra dit TV, som i nogle tilfælde ikke bliver opdateret, hver gang man tænder udstyret), uden at gen konfigurere PS3éren påny, så er det ikke sikkert det virker, hvis du skifter tilbage til det gamle TV igen. Det skete her fordi vi havde haft vores TV til rep og i mellemtiden havde et andet TV sat til PS3éren. Løsningen var som sagt, at køre indstillingerne ind på ny. |
|
p.las
Funktioner
Tak(0)
|
jeg prøvet at nulstille ps3eren - tak for hjælpen ind til videre |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |