|
Hamilton bog 11 |
Besvar |
Forfatter | |
arvesen
Junior bruger Oprettet: 02-August-2004 Sted: Snekkersren Status: Offline Point: 44 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-August-2013 kl. 09:17 |
Hej
Jeg mangler bogen Hamlon (Hamilton 11) som lydbog (mp3 eller cd), er der nogle der har den, elle ved hvor jeg kan få fat på den. Hilsen gert |
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg lånte den som bog på det lokale bibliotek. Den er ikke så lang - 79 sider. Det er nok grunden til at den ikke er tilgængelig som alm. lydbog.
Hvis jeg ikke kan finde ting på det lokale bibliotek så prøver jeg http://bibliotek.dk/ for så at bestille det hjem som fjernlån
|
|
|
|
festaben
Bruger Oprettet: 17-Juni-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 199 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har være i kontakt med forelaget omkring netop denne bog, da jeg ikke har kunnet finde den nogen steder. Fik at vide at man ikke havde nogen planer om at lave et nyt oplag af denne (i bogform).
|
|
---------------------
Samsung UE55F8005 Yamaha Rx-A2020 Dali Fazon F5 (x2), Dali Fazon LCR (x3) B&W PV1 PS3 80 GB |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |