|
K: 3D film |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jin8 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2006 Status: Offline Point: 68 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-August-2013 kl. 15:15 |
Har endelig fået 3D Tv, så nu mangler jeg bare lidt 3D film. Er særligt interesseret i følgende Blu Ray 3D film:
Madagascar 3 Så har du den eller andre gode 3D film, er jeg interesseret. Redigeret af jin8 - 18-August-2013 kl. 20:12 |
|
![]() |
|
Kallespears ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 419 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har følgende 3D film
Avatar gange 2 The Green Hornet Grand Canyon Adventure Tron Legacy Resident Evil Afterlife Clash of the Titans |
|
![]() |
|
Er i hvert fald interesseret i en af dine Avatar film. Sender lige en pb, så kan det være vi kan lave en handel.
|
|
![]() |
|
Så har jeg anskaffet Life of Pi og Avatar, men søger stadig Madagascar 3
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Har Harry Potter og Dødsregalierne del 1 og 2, hvor del 2 stadig er i folie, hvis det kunne friste
|
|
![]() |
|
Tak for buddet - men det er ikke lige noget. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |