|
Knap til MacBook Pro tastatur? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-August-2013 kl. 01:02 |
Hej, Jeg var så klodset at tabe min telefon ned over min MacBook Pro, hvilket resulterede i at den slog "Eject" knappen af. Selve knappen virker fint nok, men den sorte plastik del blev slået af, og tapperne nedenunder knækkede, så nu kan den ikke sidde fast mere ![]() Nogle der ved om jeg kan købe en ny knap et sted. Eller skal der et helt nyt tastatur til?
|
|
|
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1026 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.laptopkey-europe.com/?gclid=CLSavJ-7gbkCFcFV3god0TwA_Q
formentlig endnu billigere på Ebay - prøv selv at søg Redigeret af longjohn2 - 16-August-2013 kl. 09:41 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Så vidt jeg husker er din bærbare ikke så gammel(mener jeg kan huske du spurgte intensivt for omkring et års tid siden her på forummet? :D) - så det er desværre et nyt keyboard der skal til Man har ikke haft mulighed for at skifte en enkelt tast på apple's keyboards de sidste 4 år eller sådan noget. - og det er et HELVEDE at skifte selv (incl brud af garanti) Det der bliver linket til i det tidligere indlæg er kun til ældgamle modeller.
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
claus_jac
Tak for dit svar. Min computer er fra 2011 Primo, og jeg har fundet ham her på eBay som folk skriver godt om: http://www.ebay.co.uk/itm/Macbook-Pro-Unibody-replacement-Keyboard-Key-Keys-/220984669978?pt=UK_Computing_Other_Computing_Networking&hash=item3373b6771a Det ser da ud til at de passer, og at man kan skifte dem selv rimelig nemt har jeg læst og set på YouTube
![]() Redigeret af ladiesman217 - 16-August-2013 kl. 20:21 |
|
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
hvis du læser på Ebay - så er det også brugte knapper. Jeg undskylder for at jeg ikke forklarede at det var muligt at købe nye løse taster originalt. Så go for it - men jeg vil nu vove at du nok skal købe et par stykker i tilfælde af "problemer" :D bare lige så du har lidt ekstra. Det ser temmelig let ud indrømmet, men just in case. Det kan også let gå galt igen.
|
|
![]() |
|
Ah okay, på den måde, men det kunne de da godt gøre muligt, at man kunne købe dem løst i original fra ny, for ja jeg er godt klar over de er brugt, men tror på de er flotte nok.
Jeg købte to, i tilfældet af den ene skulle knække, så nu må vi se ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Så kom knappen hjem fra England (hurtigt) - og den passer på en prik og fejler intet. De gode anmeldelser fra denne eBay bruger er åbentbart korrekte.
Så dette kan jo så være Info til folk der får samme problem. Tak for jeres inputs og svar som sædvanlig. |
|
|
|
![]() |
|
super - og nej apple sælger desværre kun hele keyb som original reservedel (vel at mærke kun som køb gennem certificeret værsktedsreparation. Så alt andet man ser er desvlrre uautoriseret - men det betyder selvfølgelig ikke at det ikke virker :D
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |