|
Service info HP Elitebook 6930P |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-August-2013 kl. 18:01 |
Service info!
Jeg ved der er et par stykker herindefra der ligesom mig selv har købt en HP6930P Elitebook - jeg fandt ud af at den er pre-konfigureret med WWAN altså til datasimcard 3G , jeg fandt et HP UN2400/GOBI1000 WWAN kort på ebay til ca 98kr incl fosendelse fra kina!!! Og det bedste er at det spiller MAKS!! Kan klart anbefales at i smider det i - det gør den sgu lidt sjovere at have med!! ![]() Redigeret af pdrhan - 16-August-2013 kl. 18:02 |
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
så hvorfor sætter du det i KØB/salg forummet?
Men alt hvad der er interessant at vide om en 6930p kan findes her http://h18000.www1.hp.com/products/quickspecs/productbulletin.html#spectype=worldwide&type=html&docid=13061 Samtlige reservedele til den kan findes på partsurfer.hp.com Så kan man finde det partnummer der er brug for og søge på det på nettet. (de to links gælder i øvrigt stort set samtlige HP produkter.) |
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Læs hvad jeg har skrevet til de andre der har købt den samme her af samme som jeg købte af,det kunne jo være de kunne bruge den info og at de måske ikke ved den har de muligheder....
|
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |