|
Premier league billigst? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
andershede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-August-2013 kl. 14:37 |
Når man lever under Stofas regime, hvor tv3sport 2 ikke er en mulighed, så overvejer jeg at købe viasat og se fodbold via web, men er dette 220 ca. kr det billigste lovlige tilbud, hvis man vil se de kampe som ikke vises på 6eren eller 3plus? Jeg har ikke parabol, men almindelig kabel-tv fra Stofa.
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
6eren og 3plus vil sende de samme kampe hele sæsonen -
Lørdagens tv-program(mer) for 6'eren og 3+ 13.45 Liverpool mod Stoke 16.00 Arsenal mod Aston Villa 18.30 Swansea - Manchester United. Desuden er Tv3 sport 2 på nogle antenneanlæg hos Stofa. Så det kan lade sig gøre. Vores anlæg hører direkte under Stofa, og vi har kanalen. Redigeret af Brixen - 16-August-2013 kl. 15:34 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
BaSsE_- ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
Ja det er den eneste mulighed.... jeg er ikke stødt på andre muligheder..
yousee har netop idag fået tv3+ og tv3 sport 1 som ekstra kanaler til 50 kr stykket... men det hjælper dig ikke..... Så man må bonne 220 kr..
|
|
BaSsE_-
Samsung - Yamaha RX-A1010 - Optoma HD20 - Pioneer BDP-150 - MED600X3D - Højtalere & Sub er Diy - |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
http://www.en.aljazeerasport.tv
Måske er det en billigere mulighed. Der er en tråd her på siden om hvordan man får Aljazeera sport. Redigeret af Brixen - 16-August-2013 kl. 15:58 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
PF ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
Ellers, hvis du er villig til at se lidt dårligere kvalitet og ikke have danske kommentatorer, så kan du bruge http://thefirstrow.biz/ - Det er gratis.
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4719 |
Hej Andershede. Da jeg begyndte den tråd i brixen's første link troede jeg at Al Jazeera ville sende Premier League fra alle 4 satellitter. Det har siden vist sig, at de ikke kan/vil sende Premier League fra den Europæiske Hotbird på position 13 øst. Så Al jazeera er ikke længere en mulighed. Den bedste mulighed i øjeblikket er fra Polske http://ncplus.pl/ som beskrives i Brixen's andet link: Der er forskellige mere eller mindre ulovlige metoder for at se det. Hvis man har Polske forbindelse kan man måske få dem til at tegne et abonnement på 'Canal+ Platinum' til 99zt. Det er ca 170 DKr. En mediaBOX+ med 500 GB harddisk koster 49 zt. En anden er at købe den Atlas HD 200 SAT modtager der bliver introduceret i Spanien til september og koster 125,13€ + IVA ( moms ) og forsendelse: Den skal bruge en parabol med 2 LNB da den ene tuner modtager data via en indbygget Dongle. Man kan læse om Dongler her: Det kræver lidt hjælp fra andre på dette forum for at kunne sige om den sidste løsning er mulig. Kan jeg få en af jer til meget kort at besvare om I kan åbne Polske Canal+ Sport HD på 13Ø med enten EMU eller CS? Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
Kvaliteten er ikke lidt dårligere, det er elendigt og så er det ulovligt. |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
andershede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
Ja og de andre forlag er da så vidt jeg kan se parabol, som jeg understregede jeg ikke havde.
Det er trælst at betale 220 kr for 2-3 kampe søndag mandag, hvor det nok reelt kun er 1/5 del af de kampe der er interessante, men når de er interessante skal jeg gerne se dem. Jeg så så gerne Stofa kom frem og meddelte at de også har en ala carte aftale med Viasat så man kan købe enkeltvis. Den skide tv3 sport 2 ville jeg gerne smide 50-100 kr for, bare muligheden var der. Sidste år kunne man købe tv2sport PL for et lidt pænere beløb, selvom det til sidst kun var webadgangen man fik. |
|
![]() |
|
Er det ulovligt at streame fra firstrow? Jeg mener det er ulovligt at tilbyde streamen men ikke at se den, det er sådan set ligegyldigt, for jeg hader de dårlige streams og gav gerne penge for pay pr view på ordentlig stream. Men øv på at viasat ikke har den mulighed og ingen andre har noget interessant.
Man skulle tro i EU tider at det var muligt at købe et alternativ et andet sted, også udenlandsk, uden ip blokeringer. Jg troede det var eet marked. |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4719 |
Hej Andershede. Premier League sælger rettighederne landevis, jeg tror det er historisk bestemt. Og de giver kun lov til at købe, hvis man laver IP blokering. Men det er noget nemmere at se 'nabo landenes' TV hvis man har parabol. Har du overvejet at anskaffe dig en? Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
Det er bare pudsigt det er lovligt i EU hvor alt andet bare ikke må pålægges begrænsninger. Er det tilladt i eet land er det tilladt i alle.
Jeg vil helst undgå parabol, men jeg har da overvejet. |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2814 |
Mener du også at det er lovligt med biogaf film og musik? Naturligvis er det ulovligt, det er dog et lovbrud uden konsekvens naturligvis.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |