|
Netværks switch |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-August-2013 kl. 13:21 |
|
hej
jeg har en d-link DGS-1008D switch nu men mangler flere porte skal jeg købe en mere eller? skal min have 12 porte ialt skal lige sige jeg streamer hd over netværk
Redigeret af svsommer - 18-August-2013 kl. 13:24 |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Køb du bare en mere. Jeg har 2 1005D efter hinanden - dog forbundet med et 5m kabel imellem
|
||
![]() |
||
![]() |
||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
|
jamen så gør jeg bare det ![]() |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
|
hvad med kabel skal det være lig elle X?
|
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
|
Switchen har (ligesom andre nyere switche) "Auto MDI/MDIX crossover for all ports" så det er ligegyldigt om du bruger et lige eller krydset kabel. |
||
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
||
![]() |
||
|
takker for dit svar Mester
![]() |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |