|
Erfaring med trådløs broforbindelse? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MortenMoulder ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2011 Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-August-2013 kl. 16:03 |
Hej Recordere
Jeg overvejer at købe en IOGEAR GWU627, som gør at den kan modtage et trådløst signal (WiFi) og udsende det til et ethernet kabel. Jeg har nemlig et TV der kan kobles et ethernet kabel i, så man kan bruge DLNA funktionen. Dog har jeg ikke rådighed for at trække et kabel direkte fra min router, så jeg må finde et alternativ. Er der nogen der har forstand eller erfaring på sådan noget? Søger en billig løsning, hvor jeg også vil få en ok forbindelse, selvom det er trådløst. På forhånd tak
|
|
sdgsdg
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har TVet ikke trådløs forbindelse, eller via en Dongle.?
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
MortenMoulder ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2011 Status: Offline Point: 11 |
Har ikke trådløst nej, og den kan heller ikke tage imod en dongle (så vidt jeg ved).
|
|
sdgsdg
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Hvad siger manualen angående dette.?
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
At den kan tage imod et ethernet kabel.. Og ikke trådløst.
Den har USB, men intet interface der kan styre drivers eller et kontrol panel, når jeg tænker på en dongle.
|
|
sdgsdg
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19800 |
Hvilket tv er det du har?
Klaus |
|
![]() |
|
Et LG 47LS560T. Men er 99.9% sikker på det ikke kan gøres. Det er sikkert muligt, men kræver garanteret en masse tweaks og modifikationer.
|
|
sdgsdg
|
|
![]() |
|
danji ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 384 |
Jeg havde samme "problem". Jeg købte en Linksys WET54G (trådløs bridge) til mit Panasonic V10 og det fungererede fint (er flyttet i mellemtiden og nu står routeren i TV møblet så nu er det kablet).
|
|
Mvh dan.
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Du kan bruge en Airport Express. Den kan oprette forbindelse til et trådløst netværk og tilladae klienter igennem ethernetporten. Har brugt funktionen på en Xbox engang.
|
|
![]() |
|
Har desværre ikke et Airport Express længere.
|
|
sdgsdg
|
|
![]() |
|
Langmack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
http://www.pricerunner.dk/pl/272-2856132/Accesspunkter-for-traadloese-netvaerk/Zyxel-WAP3205-v2-Sammenlign-Priser
Denne kan fungere som "Wireless client" som tager imod det trådløse signal og spytter det videre ud på et Ethernet kabel. DLNA over wireless er dog ikke anbefalelsesværdig, men er det ikke muligt, kan du kigge på denne. Alternativt kan du kigge på powerline, kører mere stabilt end wireless. Output kommer an på kablingen, om der sidder andre enheder i strømstikket etc. Prøv evt. med onlinekøb, hvor du har returretten.
|
|
LG OLED65C9 monteret på Beovision 7 gulvstander.
B&O Stage Beoremote One |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |