|
SOLGT: Samsung Ultrabook 9 serie. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Neobi/q ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2010 Sted: Haslev Status: Offline Point: 355 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-August-2013 kl. 22:03 |
Hej, jeg er interesseret i at vide hvad min ultrabook kan indbringe, da jeg endelig har fået en udleveret igennem mit firma. Der er tale om en Samsung 9 serie fra juni måned 2012. 13,3" display Intel Core I5 2537M 4 GB ram 128 GB SSD HD Intel HD3000 gfx. For mere info se: Der er licens til både Windows 7 Home Premium, og Windows 8 Pro. desuden følger der Office2010 home/student med. Der medfølger et hardcase til transport, HDMI > microHDMI kabel og alt hvad der fulgte med som standart ved køb, inklusiv original æske. Den fungere upåklageligt og holder fint strøm til at komme igennem en normal hverdag. Har selv haft brugt den flittigt i forbindelse med kurser osv. ![]() ![]() ![]() ![]() Som man kan se på det sidste billed er der desværre kommet et enkelt hak i det plastik rundt om tastaturet. det har dog ingen betydning for computeren. Kom frisk med nogle bud :)
Redigeret af Neobi/q - 19-August-2013 kl. 20:52 |
|
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
|
|
![]() |
|
Gucal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2013 Status: Offline Point: 429 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et sted mellem 3-4000,- . Du skal ik regne med meget mere end det.
|
|
![]() |
|
Neobi/q ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2010 Sted: Haslev Status: Offline Point: 355 |
Havde selv tænkt omkring de 4000,- så det passer meget godt :)
|
|
|
|
![]() |
|
Gucal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2013 Status: Offline Point: 429 |
Er der tastatur belysning på sådan en fætter egentlig?
|
|
![]() |
|
Ja, der er baggrunds belyst tastatur :)
|
|
|
|
![]() |
|
Hvad er status på bud?
|
|
![]() |
|
Pt. er jeg blevet tilbudt 2800kr via DBA. men til den pris kan jeg sagtens finde anden brug til den :)
|
|
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
PS : tak for handlen
Redigeret af kim.t - 13-September-2013 kl. 11:18 |
|
![]() |
|
![]() |
|
Solgt
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |