|
PS4 Online id’er |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Glenn-Haderslev ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2013 Sted: Haderslev - DK Status: Offline Point: 275 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-August-2013 kl. 14:05 |
Her har man mulighed for at skrive sit PlayStation Network ID (PSN-ID), hvis man er interesseret i at få nogle danskere på sin venneliste, eller hvis man bare vil dele sit navn med os andre
Jeg starter ud ;) COD/BF/GTA/FIFA/NFS og mange andre spil ;) PSN:Glenn-DK - Alder:27år - By:Haderslev Redigeret af Glenn-Haderslev - 21-August-2013 kl. 23:14 |
|
![]() |
|
chicago ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-November-2011 Sted: dronninglund Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
guldchicago Alder 41 By Aalborg
|
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
AmorBavian, 31 (FUCK!), Malmö Online spiller jeg mest (vel også en idé at nævne?) COD, GTA, LBP og lidt ræs-spil, da der jo ikke er tid til det hele. |
|
BORING! |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Jeg kan vel godt smide mit navn i puljen:
SteffenD89 (medmindre man får lov til at ændre det!), 24, Odense. Jeg kan ikke love noget om hvad jeg kommer til at spille online. Destiny er nok et godt bud. Ellers så bruger jeg tid på co-op spil. BF kommer til at foregå på PC og COD holder jeg mig fra. Det er dog lidt svært at sige hvad jeg kommer til at spille online når nu konsollerne ikke engang er udkommet. :) *EDIT* Grundet uddannelse køber jeg først min konsol efter min fødseldag i slutningen af Januar. Jeg skulle heldigvis have god tid til at game indtil efter sommerferien næste år (efter min fødseldag). Julen bliver derimod en stressende periode, så der har jeg valgt at prioritere uddannelse
![]() Redigeret af SteffenD89 - 21-August-2013 kl. 18:50 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |