recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS4 Online id’er
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PS4 Online id’er

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Glenn-Haderslev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-August-2013
Sted: Haderslev - DK
Status: Offline
Point: 275
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glenn-Haderslev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PS4 Online id’er
    Sendt: 21-August-2013 kl. 14:05
Her har man mulighed for at skrive sit PlayStation Network ID (PSN-ID), hvis man er interesseret i at få nogle danskere på sin venneliste, eller hvis man bare vil dele sit navn med os andre
Jeg starter ud ;)

COD/BF/GTA/FIFA/NFS og mange andre spil ;)

PSN:Glenn-DK - Alder:27år - By:Haderslev

Redigeret af Glenn-Haderslev - 21-August-2013 kl. 23:14
Til top
chicago Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-November-2011
Sted: dronninglund
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér chicago Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2013 kl. 16:15
guldchicago  Alder 41  By  Aalborg
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2013 kl. 18:33

AmorBavian, 31 (FUCK!), Malmö

Online spiller jeg mest  (vel også en idé at nævne?)  COD, GTA, LBP og lidt ræs-spil, da der jo ikke er tid til det hele. 

BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2013 kl. 18:49
Jeg kan vel godt smide mit navn i puljen:

SteffenD89 (medmindre man får lov til at ændre det!), 24, Odense. 

Jeg kan ikke love noget om hvad jeg kommer til at spille online. Destiny er nok et godt bud. Ellers så bruger jeg tid på co-op spil. 

BF kommer til at foregå på PC og COD holder jeg mig fra. 

Det er dog lidt svært at sige hvad jeg kommer til at spille online når nu konsollerne ikke engang er udkommet. :)

*EDIT*

Grundet uddannelse køber jeg først min konsol efter min fødseldag i slutningen af Januar. Jeg skulle heldigvis have god tid til at game indtil efter sommerferien næste år (efter min fødseldag). Julen bliver derimod en stressende periode, så der har jeg valgt at prioritere uddannelseTongue

Redigeret af SteffenD89 - 21-August-2013 kl. 18:50
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu