recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til ny bærbar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til ny bærbar

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
joern Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til ny bærbar
    Sendt: 23-August-2013 kl. 13:02
Hej

Min datter skal have ny bærbar og stod det til hende skal det være en MacBook Air 13". Det er min økonomi dog ikke til, så kigger efter noget andet. Den skal være 13-14" og tynd (skal åbenbart ligne mac'en). Skal primært bruges til skolearbejde, film og netflix, men må også gerne kunne afvikle Sims 3. Er blevet rådet til at gå efter min i5 processor og 4 gb ram og har så fundet denne: http://www.edbpriser.dk/baerbar/lenovo-ideapad-s300-9803-id-7143964.aspx

Nogle der kender den? Og kan anbefale den eller andre i nogenlunde samme prisklasse?
Til top
joern Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2006
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2013 kl. 13:09
Nå. det gik ikke så godt med at indsætte linket, så her er et der kan klikkes på:
http://www.edbpriser.dk/baerbar/lenovo-ideapad-s300-9803-id-7143964.aspx
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2013 kl. 13:12
Så må hun selv spare de sidste godt 4.000 kr. sammen LOL

Ellers er ASUS gode computere, og de har også nogle der ligner.

Venlig hilsen
KB
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Point: 4719
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2013 kl. 13:36
Oprindeligt skrevet af joern joern skrev:

Nogle der kender den? Og kan anbefale den eller andre i nogenlunde samme prisklasse?

Hej Joern.

Her er et link med reviews af flere Lenovo IdeaPad S300:

Men eller får denne 5 stjerner på Edbpriser.dk:

Bemærk at den på EDB prisser har en I5-3317U. Og den i næste link en i3-3217U:

Men ellers tror jeg at Ultra books alle har fordele og særlig ulemper. Nogle vil prioritere en
rimelig skærm andre en lang batteri levetid. Det er i det prisleje stadig et spørgsmål om at finde en eller to ulemper man vil leve med.

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 23-August-2013 kl. 13:39
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu