recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Tv bord
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Tv bord

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
exlærer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér exlærer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Tv bord
    Sendt: 11-August-2013 kl. 02:55
Tv bord i bøge laminat og med skuffe til blu ray/ dvd. Skriv på 60229234 for billeder og kom med et bud.. Den bor i Ribe

Har også lp´er,pladespiller, stole, skoskab, lamper, anlæg m højttalere til salg

Redigeret af exlærer - 14-August-2013 kl. 11:46
Til top
exlærer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér exlærer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2013 kl. 19:18
billeder kan sendes eller ses på gul og gratis..
Til top
exlærer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér exlærer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2013 kl. 13:11
Giv et reelt bud
Til top
Allanbp Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-November-2006
Sted: Holbæk
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allanbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2013 kl. 17:44
Nu er det kun for at hjælpe dig lidt.
Men det var måske en idé at lægge linket til "gul og gratis" ind i din tekst, hvis du gerne vil sælge.
Personligt gider jeg ikke at bruge ekstra tid på at finde lige præcis din annonce på "gul og gratis", og jeg er nok ikke den eneste, som har det sådan.

Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 1066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2013 kl. 17:52
Nej, jeg vil også sige, at jeg på ingen måde gad ulejlige mig med at maile eller ringe efter et billede... Der er masser af måde man kan lægge et billede op på.
Til top
exlærer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér exlærer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2013 kl. 19:02
Tak for forslaget. Så her følger linket til G&G
www.guloggratis.dk/elektronik/andet/annonce/20240037-tv-bord

da mit kamera ikke kan uploade til recordere.dk

Håber det kan bruges.
Mvh

Redigeret af exlærer - 24-August-2013 kl. 13:12
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2842
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2013 kl. 01:07
Oprindeligt skrevet af exlærer exlærer skrev:

da mit kamera ikke kan uploades til recordere.dk

Det ville også være irriterende, når man skulle bruge det næste gang.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2013 kl. 09:59
Oprindeligt skrevet af exlærer exlærer skrev:

Tak for forslaget. Så her følger linket til G&G
www.guloggratis.dk/elektronik/andet/annonce/20240037-tv-bord

da mit kamera ikke kan uploades til recordere.dk

Håber det kan bruges.
Mvh

Mon ikke du kan ændre opløsningen til laveste i indstillinger på cameraet? Jeg kan på mit Casio pocketcamera, og kan direkte uploade billederne. Det er bare meget lettere en div fotoredigerings programmer.

Redigeret af Kampus - 24-August-2013 kl. 11:10
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Online
Point: 40685
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2013 kl. 10:13

Et fotoredigerings program kan også bruges til at få størrelsen på billedet ned så det kan Uploades på forummet.
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
Til top
exlærer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér exlærer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2013 kl. 13:15
Tak for de velmenende ord. Har rettet teksten så det ikke er længere er kameraet der bliver uploadedSmile
Det er kærestens Nokia smartphone... og den er desværre ikke så smart eller også er det mig der ikke er det...

Vil gå på jagt efter et billedbehandlingsprogram -så endnu engang tak for hjælp
Mvh
Til top
exlærer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér exlærer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2013 kl. 12:58
100kr 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu