|
Lukket. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Knisse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-November-2007 Status: Offline Point: 355 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Juli-2013 kl. 14:46 |
Kan slettes
Redigeret af Knisse - 30-August-2013 kl. 14:05 |
|
![]() |
|
Knisse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-November-2007 Status: Offline Point: 355 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Søger stadig
|
|
![]() |
|
Bumps
|
|
![]() |
|
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
Jeg har et par som aldrig bliver brugt. (og som stort set aldrig er blevet brugt.)
ca 2 år, sorte og MEGET pæne :-) Købt hos Vassago HiFi og har en eletronisk kvittering. De befinder sig i Slangerup med kan også fragtes til Ringsted. Send PB hvis det var noget? |
|
![]() |
|
Bump
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Niepe's var ikke noget du kunne bruge?
Jeg havde ellers et par sorte til salg for et par måneder siden. Jeg har fået 9RS nu. Hvad er dit budget? Jeg kender muligvis én som gerne vil sælge.
|
|
![]() |
|
Hej Ukke, mig og Niepe var ikke helt enige om prisen. Tja, jeg ved åbenbart så ikke hvad AVI ADM løber til brugte, så du må hellere lade din bekendte fortælle mig hvad han vil have for dem samt alle detaljerne.
|
|
![]() |
|
Bump
|
|
![]() |
|
Bump
|
|
![]() |
|
bump
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Hvad er dit budget?
|
|
![]() |
|
Det kommer an på modellen, standen, farven, hvad der medfølger etc. Hvis du har et par til salg eller kender nogen der har et par til salg er du mere end velkommen til at skrive mig en PM med alle detaljer og den pris du vil have.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |