|
Pioneer krp500 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-August-2013 kl. 20:59 |
Har lyst til at prøve denne skærm. Nogen i Jylland dernæst en velfungerende model med højtalere. Hvis iorden gir jeg 6000. Skal dog helst af med mit. Sonyhx855 hvis og så videre
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
6500 med sidehøjtalere
|
|
![]() |
|
Rolias ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
En idé er måske at skrive K: i topic. :)
|
|
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
tror ærligt talt ikke at ret mange vil sælge deres KRP500 i det prisleje - den leverer trods alt stadig et af de bedste billeder i en konsumer skærm den dag idag og en evt. sælger kan ikke købe noget nyt interessant for de samme penge. Jeg har et KRP500 og ville ikke bytte for noget :-)
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Har ser et par stykker til salg for 5000 for etnhalvt år siden
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
Det er jo lidt et dilemma, i og med, at Pioneer-ejerne tror, at de kan få mere for deres skærm, end de i virkeligheden kan, i det at køberne ikke er villige til at lægge de penge som sælgerne i første omgang forlanger. Der er simpelthen ikke den store grund til et salg.
Måske du kan få ham her lidt ned i pris.
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
problemet med køb af en krp model er faktisk der ikke er solgt særlig mange af dem
samt dem som har købt en, ikke vil af med den hvis man ikke skal bruge 3d til noget, så er der jo ingen grund til et skifte udelukkende hvis skærmen skal være i 65 tommer prisen ligger nok på de 5000 til 6000 kr men nej sælger heller ikke min, uanset prisen så længe man ikke kan få en oled skærm til en god pris |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Det siger du godt nok, men jeg solgte da mit LX5090 (den skrabede 9. gen) for 10500 for 2 år siden. Krævede dog en byttehandel (LX5090 --> 508XD --> endeligt salg), men jeg skulle ikke røre en finger selv.. :-)
|
|
![]() |
|
Hej jeg så godt annoncen i dba til 6900,- med sidehøjtalere og hvis ellers velfungerende og i godstransittransportører uden bus og burn in, så ville jeg jo nok godt gi de 6900,- problemet er han bor på sjælland og der gider jeg simpelthen ikke køre over. Var de forskellige pioneer tv nu med garanti og kunne de med garanti repareres så var de efter min mening meget mere værd, men det kan jo gå i stykker et par dage efter man har købt det og man kan måske næsten umulig få det repareret. Set i det lys ville jeg nok ærgre mig rigtig meget hvis jeg havde givet ret meget mere end 6900, selvom det selvfølgelig også er ærgerligt at miste næsten 7000kr. så For mit vedkommende går min grænse ved 6-7000 for hvad man ligesom vil satse hvis tv'et skullembrænde af.
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
2 år før og nu sætter trods alt sine tydelige spor i forhold til værdien af skærmen, hvis man ser på de samlede parametre:)
Dengang var Pioneer jo stadigvæk de bedste skærme rent billedmæssigt, og det var en faktor der gjorde at prisen kunne sælges for dét de gjorde, og så vil der jo også altid være nogle tilfælde hvor nogle bare VIL have Pioneer, og gerne vil betale dét ekstra. |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Ikke bare dengang - et Pioneer Kuro leverer stadig et af de bedste billeder på markedet, det er vel stort set kun Panasonics plasma topmodel idag der kommer på niveau med Kuroen
Det handler ikke så meget om at Pioneer ejere vil have mere for dem end de er værd, det handler i højere grad om at de der har disse skærme slet ikke vil sælge. Jeg er eks. ligeglad om prisen jeg tilbydes er 5000 eller 8000 - jeg vil stadig ikke sælge. Jeg er ligeglad med 3D, Smarttv eller nyt fancy design - jeg vil bare have det bedste billede og det har jeg....stadig. Det giver ingen mening at sælge for 5-8.000 og så betale op til 20.000 for et eller andet moderne tv fyldt med funktioner jeg er ligeglad med, men et ringere billede end jeg har idag. Og pris dikteres jo som bekendt af udbud og efterspørgsel, ikke af en eller anden lineær afskrivningsformel, så er der flere købere end sælgere så stiger prisen.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |