|
blue ray afspiller/medie afspiller |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
larsne ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-August-2013 kl. 14:21 |
Jeg er på jagt efter en blue ray afspiller som kan det "hele".
*blue ray/dvd afspilning - dvd delen skal gerne være kodefri. *afspille dvd iso fra lokal tilsluttet harddisk. *meget gerne netflix dog ikke et must. Asus O!Play BDS-700 er en mulighed, dog kan den vist ikke håndtere netflix. Jeg ved at Oppo kan det hele, men jeg er ikke helt klar til at bløde 5000. Andre bud?
|
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad med en Dune HD Max eller Dune BD Prime 3.0. De kan det du vil ha' undtaget Netflix. Der er lige pt. en Prime til salg på DBA til 900,- kr. Redigeret af Giffel - 28-August-2013 kl. 15:48 |
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
larsne ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det endte med en philips bdp7700, den kan netflix og man kan hacke dvd afspilning med fjernbetjeningen uden videre. Så beholder jeg min mede8ter til ISO'er
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |