|
Stereo receiver til hjemme bio |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
flemming1234 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-August-2013 Status: Offline Point: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-September-2013 kl. 17:13 |
Haves surround hjemme bio fra 2008.
Ønskes: stereo hjemmebio, gerne med dab, internet receiver, cd, 3-4 hdmi input Skal drive 2 Dali concept 6. Hvad vil i anbefale? Hifiklubben er jeg overrasket over ringe udvalg. Mvh Flemming |
|
![]() |
|
dpny ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du vil have HDMI input så kan man mig bekendt slet ikke få en stereo reciever. Det gør heller ikke udvalget bedre hvis der skal være DAB. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Spørgsmålet hører hjemme i HiFi Forummet
Men tvivler på det ønskede findes. Brug reciveren sammen med en "Hometheater passthrough" stereoforstærker. Så har du det bedste fra begge verdener. |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7230 |
Nøjes med at sætte 2 højttalere til din kommende receiver
![]() |
|
![]() |
|
flemming1234 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-August-2013 Status: Offline Point: 28 |
Undskyld jeg har postet i forkert forum gruppe.
Mht om receiveren findes, så lugter denne her da af det, da det er stereo, godt nok 2.1, med flere HDMI input m.m. Ret utroligt, at home bio markedet ikke er kommet længere med stereo receivere, eller måske bare Danmark, som er håbløst bagud? http://www.av-connection.dk/?PGr=4919&ML=1768 |
|
![]() |
|
kimila ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-August-2004 Sted: 2730 Herlev. Status: Offline Point: 314 |
mvh
kimila |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |