|
Time Capsule værdi? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-September-2013 kl. 15:43 |
Hej,
Jeg har lige fundet en Apple Time Capsule bagerst i mit tøjskab som jeg havde glemt jeg havde. Troede den var forsvundet i flytterodet, men nu dukkede den op. Den er fra medio 2011 og stadig i ubrudt emballage. Film sidder stadig på kassen. 2TB kapacitet. Kvittering haves også. Hvad er sådan en fætter værd i dag og hvad kan jeg forvente at få? Altså helt ny og aldrig været åbnet. Redigeret af ladiesman217 - 01-September-2013 kl. 16:03 |
|
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen med et kvalificeret bud? :/
Mener jeg har set en side på nettet der sådan nogenlunde kunne vurdere priserne på ens Apple produkter. En der kan linke til den evt.? |
|
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
mac2sell.net
edit: der er kun mac og iPod på den side. Men når din TC er uåbnet, så et sted mellem 75 og 50% af nyprisen. Redigeret af Brixen - 02-September-2013 kl. 10:57 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Tak for det Brixen. Jeg smækker den på DBA.
|
|
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
Det var en skam du ikke fandt den bare 14 dage før den nye model kom. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Ja men jeg havde helt glemt den. Så må nøjes med at få en 1100-1400 kr. måske.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |