recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - En pudsig supportsag
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

En pudsig supportsag

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6250
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: En pudsig supportsag
    Sendt: 03-September-2013 kl. 17:46
I sidste uge bestiller jeg en PC-skærm med 2560x1440 opløsning hos redcoon.dk
I går mandag tænker jeg, at det måske er bedre at holde mig til opløsningen 1920x1080 men i stedet gå efter bedre kvalitet
Så jeg annullerer salget: Jeg kan se at pengene er trukket, selv om skærmen ikke er sendt - den er i deres forsendelsesafdeling
I dag får jeg så en mail med denne besked: "Din bestilling er pakket til forsendelse og af denne grund er det desværre ikke mere muligt at foretage nogle ændringer i din ordre".
Senere i dag fik jeg en mail om, at skærmen er sendt...
Så i stedet for at gå ned i deres forsendelseafdeling for bare at fjerne skærmen skal den ud i det danske land og senere retur, da jeg selvfølgelig nægter at modtage når den kommer
Er det ikke lidt dumt?
Jeg undrer mig bare

Redigeret af jake51 - 03-September-2013 kl. 17:47
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3841
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2013 kl. 18:09
Jeg mener at redcoon bl.a. sender deres varer fra Holland. Så nej det er ikke bare "at gå ned" - det bliver nok sendt fra en partner. 
Til top
Guyver Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Februar-2010
Sted: Danmark
Point: 240
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guyver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2013 kl. 18:29
Mht. opløsningen, så ville jeg til hver en tid, vælge 2560x1440 over 1920x1080 (eller 2560x1600 30" som min egen skærm). Jeg gik i en kort periode fra 24" 1920x1200 til 27" 1920x1080, fordi de 27" simpelthen var for fristende og det fortrød jeg inderligt. Det var som at få en større skærm for svagt seende. Jeg er dog sådan indrettet at jeg har et behov for at afprøve ting, som jeg inderst inde godt ved at jeg vil fortryde, så det er jeg selv ude om :-) Fik den heldigvis solgt.

Prøv at indstille din nuværende skærm til en lavere opløsning og prøv at gå på nettet og læs lidt artikler osv. Sæt den så tilbage til normal opløsning. Aah bedre ik?

1920x1080 er en forfærdelig opløsning til en computer skærm. Heldigvis dør det lige så stille og roligt med udviklingen af de nye skærme med langt højere opløsning.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6250
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2013 kl. 19:00
OK, troede at deres lager er i DK
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2006
Point: 606
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2013 kl. 19:11
Jeg ville også vælge den med den høje opløsning til hver en tid
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu