|
Amazon og Digiflex |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-August-2013 kl. 17:25 |
||
Måske er det værd at overveje en gang imellem at give lidt mere for varen og købe det ved en dansk butik?
Jeg er i hvert fald blevet en erfaring klogere - efter i 14 dage at have ventet på noget elektronisk tilbehør fra en af Amazon.uk samarbejdspartner, Digiflex, (Digiflex kendes i øvrigt også via amazon.de) som hårdnakket har påstået, at de har sendt varen - mærkeligt nok med luftpost - skønt jeg ikke har modtaget varen! En venlig medarbejder i chatroom, har sørget for, at jeg i det mindste har fået tilbageført det meste af beløbet på mit betalingskort
![]() |
|||
![]() |
|||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det lyder ikke godt
![]() MVH |
|||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
||
Jeg glemte lige at skrive, at reduktion af beløbet skyldes, omkostning for samlet bestilling/levering af andre varer, som jeg har modtaget.
Men ja, det er bestemt ikke godt - jeg vil nu alligevel håbe, at det ikke er noget, som gentager sig ![]() Amazon har ellers et rimelig sortiment.
|
|||
![]() |
|||
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1422 |
||
Hvad er det så lige præcis Amazon har gjort forkert? Er ikke helt med, hvis de har tilbageført beløbet.
|
|||
![]() |
|||
||
Nu er Amazon jo ikke kendt for at have problemer med varer der forsvinder... Indblik i sagen her, viser jo at der har været nogle forklaringsproblemer - dog primært med deres samarbejdspartner Digiflex. Men sagen er blevet løst. Men som jeg skriver, så er det måske værd at overveje indimellem at give lidt mere for teknisk tilbehør hos en dansk netbutik?
Redigeret af tonice25 - 17-August-2013 kl. 16:26 |
|||
![]() |
|||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
||
Undskyld, men jeg forstår det stadig ikke. Det sker ting bliver væk, når de bliver sendt. Det kan jo ikke bevises om de har sendt eller ej? |
|||
![]() |
|||
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1422 |
||
Amazon har et stort udvalg, gode priser og et service center der altid tager hånd om fejl. Du fik også løst din sag som du selv skriver. Jeg har tidligere bestilt en thermokop, hvor der var en stor ridse i. De sendte en ny uden at blinke og jeg skulle blot returnere den gamle på deres regning. |
|||
![]() |
|||
||
Det vrimler jo ikke på internettet med oplysninger om pakkeforsvinding fra Amazon - i dette tilfælde Amazon.uk og deres samarbejdspartner Digiflex Og da Digiflex er leverandør af teknisk tilbehør via både Amazon.uk og Amazon.de, har jeg derfor valgt denne forbrugeroplysning om Amazon og Digiflex. Det er da korrekt, at der i forløbet har været modstridende forklaringer - men Digiflex havde jo oprindeligt sikret sig at hæve beløbet på mit kontokort! |
|||
![]() |
|||
||
Jeg forstår ikke, hvor du vil hen med denne tråd. Du har bestilt en vare, den er ikke kommet frem, hvorefter du har modtaget dine penge retur? End of story, hvad er det problemet er? Du må være en del mere konkret i din historie, hvad er du mener Amazon og Digiflex har gjort forkert?
|
|||
![]() |
|||
||
Kære DiscomanDK!
Det er en gangske almindelig forbrugeroplysning - og advarsel/opmærksomhed til andre herinde på recordere.dk - at andre bør kraftigt overveje evt. køb af elektronisk tilbehør via Digiflex via Amazon!! I min verden er den slags butiksfejltagelse nok til, at have sine øjne åbne - altså evt. at vælge at købe noget et andet sted en anden gang!
|
|||
![]() |
|||
||
Okay.. Der skal ikke meget til før du slagter en butik? Så fordi der er sket en fejl, hvor du har fået dine penge igen så skal de hænges ud? Hvis du nu beskrev lidt mere detaljeret, hvad problemet var? Skulle du diskutere med dem for at få pengene? Klage eller på anden måde kæmpe en kamp? I mine øjne syntes jeg det er useriøst at stemple et firma som Amazon, der i mine øjne er en af de mest anderkendte netbutikker i verden. |
|||
![]() |
|||
||
Jeg har ikke hængt amazon ud - men når det gælder elektronisk tilbehør, så er det altså nemt Digiflex, der popper op. Jeg overvejede faktisk i går og købe noget andet gennem Digiflex, men jeg tænkte nej, der er vist brug for en regulær pause.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |