|
DR Nu på blu ray afspiller |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tonelab ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2012 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-September-2013 kl. 14:48 |
Hej
Jeg leder efter en billig blu ray afspiller, der kan gå på netflix og viaplay, men jeg vil også gerne kunne se DR Nu, så jeg kan se DRs kanaler live. Kan man det på en blu ray? Tak for hjælpen. Tonelab
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så skal det jo være enten en Samsung eller en LG. Det er de eneste Smart TV platforme, som du kan få den hjemmelavede app på.
Hvordan du får appen, kan du læse dig til her: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=102229&title=testere-til-drdk-nu-widget
Redigeret af Nagash - 02-September-2013 kl. 16:40 |
|
![]() |
|
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Er Samsung ikke ved at have lukket hullet for DR.nu app'en ?
En skam DR og de større tv producenter ikke tager hinanden i hånden og gør arbejdet færdigt, når nu det hele ligger klar til dem.
|
|
![]() |
|
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
Alternativt så burde der være HBB-TV på LG og Panasonic Bluray harddisk optager?
HBB-TV lader dig jo til tilgå hele DR's arkiv via netværket og fungere derfor uden en aktuel 'app'. Nogen som kan bekræfte om LG eller Panasonic harddisk optager understøtter HBB-TV? |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
Panasonics Blu-Ray/HDD optagere (2012 og 2013 modeller) har Hbb-TV support...
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |