|
SÆLGES: MS Surface RT 64GB |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Landrock ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-September-2013 kl. 13:31 |
Ny og stort set ubrugt Surface RT med amerikansk Touch Cover. Den er købt i US - Der er dansk strømforsyning med Original emballage. Har desværre ikke kvittering men skriver gerne en. Befinder sig i TIlst ved Århus - tlf. 61827702 HBO. 2000 Redigeret af Landrock - 03-September-2013 kl. 13:50 |
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Måske værd at nævne at der er 2 års worldwide garanti på. Jeg købte en brugt, (også fra USA) som jeg registrerede hos microsoft under min bruger. På "min" microsoft side kan jeg så se at der er garanti frem til september 2015.
|
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
Landrock ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
Takker :) Det vidste jeg faktisk ikke var muligt.
|
|
![]() |
|
bird ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-December-2004 Status: Offline Point: 296 |
Dumt spørgsmål, men kan æøå bruges?
|
|
![]() |
|
Ja, tablet´en kan laves 100% dansk rent softwaremæssigt med dk tastatur og sprog .
Touchcover som er et cover med indbygget tastatur er dog på engelsk pga. den er købt derovre. Et dansk touchcover kan købes til i f.eks. Elgiganten
|
|
![]() |
|
Krimson ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-August-2010 Status: Offline Point: 72 |
Er du interesseret i at sælge touchcover alene?
|
|
![]() |
|
mtange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 501 |
Jeg kunne godt være interesseret i tab'en uden touchcover.
|
|
![]() |
|
Altså hvis der kan laves en handel som er prismæssigt fornuftig hvor vi deler tingene op er jeg åben. Smid nogle bud (evt. PM) også skal jeg overveje det :)
|
|
![]() |
|
mtange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 501 |
pm sendt.
|
|
![]() |
|
Solgt
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Fedest at skrive det i overskriften
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |