|
Apple Extreme Gæstenetværk problem |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Madzendk ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Taastrup. Danma Status: Offline Point: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-September-2013 kl. 14:22 |
Hej forum
Jeg har lige investeret i den nye model af Apple Extreme, den virker fint og har fin rækkevidde. Men jeg har et problem og det er at jeg kan ikke få Gæstenetværk funktionen til at virke, jeg kan sagtens oprette et Gæstenetværk og mine enheder kan sagtens se netværket, men de kan ikke komme på netværket, jeg har prøvet de forskellige muligheder for kryptering som der er men uden held, har endog også prøvet med at ikke sætte sikkerhed på, men stadig uden held, jeg kan ikke komme på. Er der nogen der ved hvordan man kan løse det problem? Skal siges jeg selv har en Apple Express installeret på mit arbejde og der er der ingen problemer med at komme på Gæstenetværket.. ![]() |
|
![]() |
|
jec ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har et lignende problem. Fra min Macbook Air kan jeg ikke koble på gæstenetværket (timeout error), men min og andres iPhone kan fint koble på. Har læst på nettet at flere har samme probelm, men har ikke set nogen anvise en løsning. Jens
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Og I har opdateret til 7.6.4 ? Den nyeste firmware skulle rette op på problemet.
|
|
![]() |
|
jec ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
Ja v. 7.6.4 anvendes. Har dog lige eksperimenteret igen og det er netop lykkedes mig at forbinde til gæstenetværket. Tidligere har jeg blot valgt gæstenetværket fra listen over tilgængelige (synlige) netvær, og her fik jeg en "timeout error". Nu valgte jeg "Opret forbindele til andet netværk", indtastede SSID og adgangkode, hvorefter forbindelsen til gæstenetværket blev etableret. Jens
|
|
![]() |
|
Madzendk ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Taastrup. Danma Status: Offline Point: 41 |
Hmmmm jeg kan stadig ikke få det til at virke, kører med nyeste firmware.
Har prøvet at koble på som beskrevet med selv at skrive ssid og kode men det hjalp ikke. Fandt en artikel som beskrev noget om at det var fordi selve extremen skulle kobles på et modem og ikke en router, ved dog ikke om det er en and eller hvad. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |