recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anbefaling af HDMI Matrix switch?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anbefaling af HDMI Matrix switch?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SørenBM Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 20-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SørenBM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Anbefaling af HDMI Matrix switch?
    Sendt: 05-September-2013 kl. 17:45
Hej alle

Jeg er flyttet ind i et nybygget hus, hvor vi har fået trukket cat6 kabling rundt i huset.

Jeg har set mig lun på en Atlona 6x6 HDBaseT Matrix swtich, så jeg kan se alle kilder på alle tv i huset.

Det viser sig desværre er sådan en box koster mere end kr. 20.000, dertil kommer modtagerne á kr 2200 stk.

Så meget kan budgettet ikke klare.

Er der nogen herinde som kan anbefale en god HDBaseT matrix switch til en fornuftig pris. En 6x6 ville være det optimale, men 4x4 kan nok også gøre det - Output er vigtigere end indput.

På forhånd tak.

Mvh Søren
Til top
KerasIT Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-November-2013
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KerasIT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2013 kl. 11:28
Kan anbefale denne side: http://www.hdconnectivity.com/multiroom-hd.html

Det er tæt på det eneste sted for danske DIY folk hvad angår HDBaseT til en fornuftig pris.

Pris: Når du bestiller og vælger Danmark som modtager adresse, så fjernes VAT, og prisen bliver derfor mindre.
Derudover kender jeg en rabat kode som du kan få, så du får yderligere ti procent rabat.

Send mig en mail og så kan jeg oplyse dig rabat koden og give dig nogle gode råd, skulle du vælge at gå den vej.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu