|
Formatering af harddisk |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
allsta ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-September-2013 kl. 18:37 |
Hej,
Håber at der er nogen herinde der kan hjælpe mig. Jeg har haft min harddisk sat til fjernsynet så jeg kan optage ( formateret til fjernsynet ) Nu vil jeg så godt bruge harddisken på min pc igen, men den dukker ikke op når jeg tilslutter den til pc'en og jeg kan heller ikke få lov til at formatere den til pc'en. Håber at der sidder et klogt hovede der kan hjælpe. |
|
![]() |
|
cow-one ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her er til alle styresystemer, jeg har dog linket til Win7.
Mon dette hjælper dig? - det hjalp mig.. http://wdc.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/3865 Redigeret af cow-one - 05-September-2013 kl. 19:22 |
|
Regards Jensen........
|
|
![]() |
|
allsta ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mange tak for det hurtige svar
![]() Det var lige hvad jeg havde brug for. Tak for hjælpen ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |