|
Hjemmebio - en ny start |
Besvar ![]() |
Side 123 9> |
Forfatter | |
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Marts-2012 kl. 19:51 |
Grej Receiver - Onkyo TX-NR809 Projektor - Mitsubishi HC5500 Lærred - 104" Euroscreen ReAct 2.1 i Frame Vision light med veltex TV Tuner/Blu-ray afspiller/harddisk optager - Panasonic DMR-BCT735 Center - Monitor Audio A40 Front - Monitor Audio A40 Surround - XTZ 95.22 Subwoofer - Højttalerkabler - Supra classic 2,5 hvid HDMI kabler - Supra Strøm kabler - Dem der følger med i pakken Møbel - Ikea møbel ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af Schulz - 14-Februar-2017 kl. 04:47 |
|
![]() |
|
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Edit: kommentar slettet
![]() Redigeret af Schulz - 26-December-2012 kl. 04:07 |
|
![]() |
|
Stereolab ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
Fint setup! Integra og Elac er der vist en ganske populær kombi herinde. Jeg har kun hørt Elac i et stereo-setup, men det var super.
Du ville da sagtens kunne få plads til en projektor i dit nuværende hjem. Hvorfor vente? Et stort billede gør altså meget ved oplevelsen af film IMO. Jeg ville prioritere en projektor højere i første omgang end en ny sub (hvis den nuværende ellers fungere sådan nogenlunde). Edit: Hov, jeg læste lige at du slet ikke har en sub. Så ville det nok også være det første på min liste i din situation, men på en tæt andenplads ville være projektor ![]() Edit2: Jo, fede sutter! ![]() Redigeret af Stereolab - 11-Marts-2012 kl. 22:55 |
|
![]() |
|
Tak! Ja der er en del med den kombi (det er fordi det virker
![]() Jeg har desværre ikke den store mønt, så subben kommer nok til at vente til efter jeg er flyttet. Jeg er lige ved at købe lidt andet opgradering, men nu må vi se om handlen kommer i hus og så tager jeg den derfra ![]() |
|
![]() |
|
![]() Så fik jeg sådan en hjem, så må jeg se om ikke jeg kan lære lidt nyt ![]() Desuden har jeg besluttet at bruge Itunes som afspiller og overvejer kraftigt at købe Apple TV 3. Der kommer snart et jailbreak så den kan bruges som medieafspilller af diverse filtyper (Dog ikke Doby True HD & DTS HD Master). Til at starte med vil den være perfekt til streaming af musik. Redigeret af Schulz - 29-Marts-2012 kl. 21:27 |
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
Hej
Schulz
Lille forslag. I stedet for at kalde din tråd for "min stue" ( det kan jo være alle ) så find på et navn som kan genkendes f.eks. "Schulz hyggestue m/hjemmesutter" ![]() Men et dejligt setup du har fået banket sammen
|
|
![]() |
|
Takker ![]() |
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Det eneste der er lidt "synd" er, tvbænken med øverst walnød ,nedenunder den eg
,centerhøjtalerhylde i mixmax træ (den skal da mindst bejses) ellers hyggeligt og ok grej! ![]() Du kan nok købe en nyato plade (kommer ganske tæt op af walnød, istedet for eg ) det har de nok i den lokale byghandel. eller bejse egeplanken men måske lidt synd. Redigeret af len61 - 30-Marts-2012 kl. 00:43 |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
Du har helt ret, det burde være valnød begge to. Men da jeg regner med at skulle flytte inden for overskuelig fremtid, så har jeg valgt ikke at gøre noget ved det. Den lille fod centeren står på er egentlig bare en lille testfod. Jeg syntes lyden tydelig kom under tv'et, derfor prøver jeg nu med lidt vinkel på centeren og det fungerer meget bedre. Jeg skal så finde ud af en permanent løsning til at have vinkel på centeren, om det skal være nogen små fødder, elller om jeg laver en fod magen til bare en - to cm bredere så den til passer centeren ved jeg ikke endnu ![]() |
|
![]() |
|
Så ser det ud til der kommer lidt nyt til film alteret... Hvis alt går vel i løbet af weekenden. Man blir' jo helt spændt
![]() Der kommer billede når handlen og "dimsen" er helt i hus |
|
![]() |
|
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
Er det mig eller har du udskiftet dine Dali Helicon med en helt ny model NAD surround reciever, med dit nuværende system? Hvis hvordan oplever du forskellen imellem tidligere højttaler og forstærker?
![]() Redigeret af Mr. Anderson - 13-April-2012 kl. 21:21 |
|
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
|
![]() |
|
Jeg havde købt NAD's topmodel (dog ikke med HD formaterne), men fik derefter kontakt til CSN teknik og skiftede den så ud med en Integra pga de mange flere features og HD formaterne. Tror nu også lyden er bedre, men det har jeg ikke noget konkret at have i. Jeg havde kun den NAD i 1-2 mdr. Jeg har ikke haft komplet Helicon, kun center og bag højttalere og så lige inden jeg skulle have Helicon 400 så solgte jeg det hele... på nær Integra'en. Jeg havde nogen JBL TL260 fronter på det tidspunkt og en kæmpe stue, så jeg kan ikke rigtigt give nogen fornuftig sammenligning. Nu har jeg en lille stue og Elac, så det ville være at sammenligne æbler og pærer agtigt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |