recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo Kunder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo Kunder

 Besvar Besvar Side  123 51>
Forfatter
Besked
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Waoo Kunder
    Sendt: 02-Juli-2013 kl. 18:19
Lyder da godt, mon det er en opgradering til 30/30 eller måske 50/50???Tongue
Ning
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2013 kl. 18:51
Jamen så ryger vi jo i en 90/90 gætter jeg på, da vi har 60/60 nu
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6993
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2013 kl. 19:25
har 30/30    hvad mon man får ?
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Letten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 08:19
Hmmm, medmindre de har opgraderet deres infrastruktur får de vist svært ved at hæve vores 30/30 når der samtidig skal være båndbredde til vores 2 tv-bokse med HD-streams.

Mener det samlet skal holde sig under 100Mbit ind til de opgraderer deres udstyr (minus fiberkabler) til gigabit.
Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Status: Offline
Point: 1400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 08:25
Lyder spændene selvom jeg klare mig fint med en 60/60
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
Helmuth Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Maj-2008
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Helmuth Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 09:04
Glædeligt med nyt fra Waoo, som jeg ellers ikke synes vi hører meget fra (jeg tænker nok primært på tv-delen).
 
Måske er det bare mig der er mavesur, men jeg synes ikke Waoo er særlig "fremme i skoene" med nye ting. Bevares de har deres høje hastigheder, MEN ...
  • endnu ingen tv-app til Android
  • ingen "app" til smart-tv (ala Netflix), så man undgår at have en (ekstra) boks
  • ingen app til android så man kan bruge tabletten som fjernbetjening, over netværket (i et overskueligt interface)
  • ingen mulighed for backup i skyen, som Yousee tilbyder (ja, jeg ved der findes mange andre udbydere)
 
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Letten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 10:14
Oprindeligt skrevet af Helmuth Helmuth skrev:

Glædeligt med nyt fra Waoo, som jeg ellers ikke synes vi hører meget fra (jeg tænker nok primært på tv-delen).
 
Måske er det bare mig der er mavesur, men jeg synes ikke Waoo er særlig "fremme i skoene" med nye ting. Bevares de har deres høje hastigheder, MEN ...
  • endnu ingen tv-app til Android
  • ingen "app" til smart-tv (ala Netflix), så man undgår at have en (ekstra) boks
  • ingen app til android så man kan bruge tabletten som fjernbetjening, over netværket (i et overskueligt interface)
  • ingen mulighed for backup i skyen, som Yousee tilbyder (ja, jeg ved der findes mange andre udbydere)
 

Jeg er helt enig og kan supplere med:

-ingen tv-app til iPhone
-ingen TV på farten (mobil)
-frustrerende TVportal - prøv lige at gå på opdagelse i TV-ondemand eller cinema

Jeg føler mig seriøst fristet til at vende tilbage til Yousee kabelTV. Så må jeg leve med at billedkvaliteten ikke er helt på niveau, men til gengæld få mange af de moderne bekvemmeligheder. 

Da jeg i sin tid droppede vores kabelTV til fordel for WaooTV var det blandt andet fordi vores antennforening ikke tilbyde WebTV fordi internetdelen kom fra Dansk KabelTV (ingen webTV) - i mellemtiden er det slået sammen med Yousee, så der er åbnet op for alle de dejlige services som Yousee tilbyder.

Alternativ kan man helt droppe flowTV og gå over til streaming direkte fra TV stationerne suppleret med Netflix/HBO og lign.

Yousee, Waoo og Stofa skal oppe sig gevaldigt (især Waoo) på udenoms services hvis de skal undgå at blive efterladt i støvet som en gammeldags og umoderne TV distributør.


Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 10:33
Oprindeligt skrevet af Letten Letten skrev:

Oprindeligt skrevet af Helmuth Helmuth skrev:

Glædeligt med nyt fra Waoo, som jeg ellers ikke synes vi hører meget fra (jeg tænker nok primært på tv-delen).
 
Måske er det bare mig der er mavesur, men jeg synes ikke Waoo er særlig "fremme i skoene" med nye ting. Bevares de har deres høje hastigheder, MEN ...
  • endnu ingen tv-app til Android
  • ingen "app" til smart-tv (ala Netflix), så man undgår at have en (ekstra) boks
  • ingen app til android så man kan bruge tabletten som fjernbetjening, over netværket (i et overskueligt interface)
  • ingen mulighed for backup i skyen, som Yousee tilbyder (ja, jeg ved der findes mange andre udbydere)
 

Jeg er helt enig og kan supplere med:

-ingen tv-app til iPhone
-ingen TV på farten (mobil)
-frustrerende TVportal - prøv lige at gå på opdagelse i TV-ondemand eller cinema

Jeg føler mig seriøst fristet til at vende tilbage til Yousee kabelTV. Så må jeg leve med at billedkvaliteten ikke er helt på niveau, men til gengæld få mange af de moderne bekvemmeligheder. 

Da jeg i sin tid droppede vores kabelTV til fordel for WaooTV var det blandt andet fordi vores antennforening ikke tilbyde WebTV fordi internetdelen kom fra Dansk KabelTV (ingen webTV) - i mellemtiden er det slået sammen med Yousee, så der er åbnet op for alle de dejlige services som Yousee tilbyder.

Alternativ kan man helt droppe flowTV og gå over til streaming direkte fra TV stationerne suppleret med Netflix/HBO og lign.

Yousee, Waoo og Stofa skal oppe sig gevaldigt (især Waoo) på udenoms services hvis de skal undgå at blive efterladt i støvet som en gammeldags og umoderne TV distributør.



Det er derfor at jeg har Waoo + stofa.
Bedst internet + bedst TV muligheder og god kanal kvalitet.
.....
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Letten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 10:38
Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Det er derfor at jeg har Waoo + stofa.
Bedst internet + bedst TV muligheder og god kanal kvalitet.

Men uden Stofa Bredbånd/Internet har du ikke adgang til Stofa WebTV og WebTV på farten.
Til top
jj79 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-August-2010
Sted: Vejen
Status: Offline
Point: 539
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jj79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 14:22
Lyder ikke dårligt - glæder mig til at se hvad 30 linien bliver til Wink
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 19:37
Oprindeligt skrevet af Letten Letten skrev:

Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Det er derfor at jeg har Waoo + stofa.
Bedst internet + bedst TV muligheder og god kanal kvalitet.

Men uden Stofa Bredbånd/Internet har du ikke adgang til Stofa WebTV og WebTV på farten.

Det behøver jeg heller ikke, det kan jeg trække fra serverens tv tuner.
Det fede ved en god UL, og en cpu som kan transcode hvis linjen ned på farten er lav.
.....
Til top
FasTrak Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FasTrak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2013 kl. 21:34
Jeg håber på vi kommer på den anden side af de 100 Megabit,
 jeg kan se der er kommet Gigabit udstyr i den anden ende på min
 fiberbox (COMEGA FTTH CPE Gateway)
alle dioder lyser grønSmile eller de 2 i midten blinker grøn resten lyser konstant. 
Kunde hos Tre-For med 60/60 Megabit.


Redigeret af FasTrak - 04-Juli-2013 kl. 21:54
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 51>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu