|
WIMP FLAC |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | |
chr1213
Bruger Oprettet: 05-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 75 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-September-2013 kl. 09:33 |
Syntes de er meget stille.ER der slet ingen der ved hvor når der sker noget?
|
|
kskruger
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv at skrive til Pål Bråtelund fra Wimp, ham har jeg haft kontakt med, da jeg blev FLAC beta tester.
pal.bratelund@wimpmusic.com
|
|
kskruger
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men det må komme meget snart, da jeg kan se at jeg ikke har adgang til de tabs fri Flac musik mere.
|
|
Tweaky
Guld medlem Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der kom nyhedsbrev i går fra Wimp at det er lige op over.
Det er ikke taget ned nogen Kruger, så du har det sandsynligvis stadig. Hvis du benytter Sonos, så er stjernen foran numrene blot fjernet. Kvaliteten er stadig den samme. De er så ved at være klar til BlueSound, Sonos og iOS med AirPlay. Squeezebox er stadig en kamp for dem, men de forsøger. |
|
kskruger
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er ret sikker på, at min adgang er væk, idet min Wimp apps på min Andirod telefon, der fik jeg en lydkvalitet options der hed (Hi Fi) som var tabs-fri Flac - og den er væk nu.
|
|
frugtkompot
Guld medlem Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvordan var jeres oplevelse af lyden, da I prøvede det? Var forskellen hørbar på jeres anlæg?
|
|
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
kskruger
Funktioner
Tak(0)
|
For mit vedkommen, så må jeg sige ja det kunne jeg godt, forskellen er ikke stor. Men lydkvaliteten på Wimp i dag med 320 kbps, Desværre kunne jeg ikke skifte imellem 320 kbps og tabs fri på mit Sonos setup, men på min HTC One X, som har en virkelig god lyd del, der kunne jeg skifte imellem de 2 formater og der her kunne jeg klart høre forskel.
|
|
SilverLine
Guld medlem Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 710 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja nu sker der snart noget :-)
http://wimp.dk/wweb/specials/lossless/?gclid=CMyrrOWAvLkCFUV2cAodVEUAfw Redigeret af SilverLine - 08-September-2013 kl. 22:38 |
|
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
|
Parabolen
Super bruger Oprettet: 23-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 271 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu må det jo bare komme på squeezebox som der jo er mange i dette forum benytter.!
|
|
/Erik
|
|
kskruger
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror ikke du skal forvente det, dette er taget fra deres hjemmeside.
DELIVERY FORMAT PER DEVICE FACT BOX
|
|
SilverLine
Guld medlem Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 710 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja jeg krydser også fingre |
|
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
|
frugtkompot
Guld medlem Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
Funktioner
Tak(0)
|
Spændende, spændende! Hvis jeg læser det korrekt, så kommer det ikke til i første omgang at virke med iOS-enheder og derigennem Airplay? Her står der blot AAC+ - hvad det så end dækker over?
|
|
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |