|
PS VITA TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-September-2013 kl. 11:04 |
Se: http://www.youtube.com/watch?v=_MoTr_-FE0U
Mon om den kan bruges som mediecenter og derved afspille DTS-HD master? plus oprette moviewall ?
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kommer an på, hvor de går hen med PS4.
Jeg kunne dog godt finde på at købe en til soveværelset, så vi kan få Netflix derinde, plus det er fedt, at man kan køre remoteplay fra ens PS4. Ang. remoteplay, så bliver det vel sådan at man på Vita og nu også Vita TV, både kan tænde og slukke for sin PS4 ikke? Ellers mister det godt nok meget sin smarthed, hvis man skal ind og tænde og slukke for sin PS4 manuelt hver gang.
Redigeret af Nagash - 09-September-2013 kl. 14:44 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
iPhone? ![]() |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
iPad :P
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Ideen er jo at man bruger sin PS4 i stuen og kan spille på sit TV i soveværelset. Går jeg ud fra.
Ligeledes kan man med den almindelige PSV spille PS4 spil på sit arbejde, skolen, andre steder med internet.. :p
|
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
En meget interessant lille boks, især hvis de også laver noget airplay halløjsa via android!
Mht PSV og remote play: jeg vidste ikke at det også virker udenfor lokalt netværk ![]() ![]() ![]() ![]() edit: jeg er en nød ![]() Redigeret af nekolas - 10-September-2013 kl. 18:11 |
|
![]() |
|
Det bliver du helt sikkert nødT til, din nød :P
Men ja, det er sgu lækkert. De viste nogle videoer til E3, hvor de vist endda brugte remote play over 3G på Vita'en. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |