|
De samme MacBook Air? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-September-2013 kl. 14:53 |
Hej,
Jeg står og skal købe mig en ny MacBook Air, og så var jeg inde på Apples egen hjemmeside, hvor jeg kan se de sælger en 13" for 8.599 kr. 13-inch : 128GB
Jeg var så inde på Elgigantens hjemmeside, og så de havde denne her MacBook Air 13.3" MD760 - Core i5
Er det den samme model? For Elgiganten skal kun have 7.750 kr. Kan det passe de er så meget billigere end Apple selv? |
|
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Se, nu googlede jeg for dig og MD760 er mid 2013.. så de er 100% ens..
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
Det kan godt passe at Elgiganten er billigere med Macbook og iMac. De bliver brugt som trækplaster.
Så sælgeren vil nok foreslå en forsikring og et antivirusprodukt ![]() |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Steve Jones, jeg vidste godt den var mid 2013, men hvis du læser efter, så var jeg bare ikke sikker på om det var de samme, da den er 749 kr. billigere. Men tak for din tid, håber ikke du brugte alt for meget
![]() Brixen, ok. Så ser man det med. Men det takker man jo bare "nej tak" til på en pæn måde. Tror heller aldrig jeg har haft en antivirus program på min Mac før ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
Forresten kan der måske komme en lille opdatering til Macbook Air i aften - Det er måske derfor Elgiganten er billige nu. Jeg opdagede at det er online køb - ikke i butikkerne.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Ja nemlig - håber på der kommer noget nyt, så jeg er sikker på at få den nyeste Air på markedet.
Nu må vi se. |
|
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Tvivler jeg stærk på. Den er jo blevet opgraderet for 3 måned siden til Haswell. Der skulle gerne komme ny MBPr og MBP, men giver ingen mening at komme med en opgradering til Air serien.
|
|
![]() |
|
Det bliver spændende at se hvad der sker. Jeg er i hvert fald bare brændt varm på en Air som "sofasurfer", så nu skal det sgu være... Kæresten har nakket min iPad
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Det er da også helt vildt at 13" Air holder batteri i 12 timer, når den er så kraftig. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Ja det er sgu vildt nok, men bare den kan holde i de 8+ timer, så er jeg tilfreds.
Kan nu se at Apple.dk er nede, så der sker ting nu ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
Jeg har den omtalte Air, og jeg købte den nemlig i elgiganten til den høje pris. 12 dage senere blev den sat ned i avisen til den nævnte lave pris. Jeg gik ind og fik refunderet differencen. Super lækker bærbar, og den med de 12 timer holder altså rimelig godt :D
|
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
![]() |
|
Lækkert nok Emil, men var det så også den lave pris i den fysiske bytik?
Jeg undrer mig bare over at Elmutanten er 849 kr. billigere end Apple selv, men det er måske er det som Brixen siger, at de vil lokke folk ind. Men vi må se om der sker noget med Air linien i aften, selvom jeg tvivler ![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |