recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - De samme MacBook Air?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

De samme MacBook Air?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: De samme MacBook Air?
    Sendt: 10-September-2013 kl. 14:53
Hej,

Jeg står og skal købe mig en ny MacBook Air, og så var jeg inde på Apples egen hjemmeside, hvor jeg kan se de sælger en 13" for 8.599 kr.

13-inch : 128GB

• 1.3GHz dual-core Intel Core i5 processor
  • Turbo Boost up to 2.6GHz
  • Intel HD Graphics 5000
  • 4GB memory
  • 128GB flash storage

Jeg var så inde på Elgigantens hjemmeside, og så de havde denne her

MacBook Air 13.3" MD760 - Core i5

• Intel Core-i5 dual core processor / 1.3 GHz
  • Integreret Intel HD Graphics 5000 grafikkort
  • 4 GB RAM / 128 GB Flash storage
  • Maks. turbo clockfrekevns (GHz) 2.6
  • 128 GB SSD disk

Er det den samme model? For Elgiganten skal kun have 7.750 kr.

Kan det passe de er så meget billigere end Apple selv? Confused

          
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 15:06
Se, nu googlede jeg for dig og MD760 er mid 2013.. så de er 100% ens..
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 15:44
Det kan godt passe at Elgiganten er billigere med Macbook og iMac. De bliver brugt som trækplaster.
Så sælgeren vil nok foreslå en forsikring og et antivirusprodukt LOL

Venlig hilsen
KB
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 15:55
Steve Jones, jeg vidste godt den var mid 2013, men hvis du læser efter, så var jeg bare ikke sikker på om det var de samme, da den er 749 kr. billigere. Men tak for din tid, håber ikke du brugte alt for meget Smile

Brixen, ok. Så ser man det med. Men det takker man jo bare "nej tak" til på en pæn måde. Tror heller aldrig jeg har haft en antivirus program på min Mac før Dead
          
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 16:02
Forresten kan der måske komme en lille opdatering til Macbook Air i aften - Det er måske derfor Elgiganten er billige nu. Jeg opdagede at det er online køb - ikke i butikkerne.

Venlig hilsen
KB
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 16:21
Ja nemlig - håber på der kommer noget nyt, så jeg er sikker på at få den nyeste Air på markedet.

Nu må vi se.
          
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 16:32
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Forresten kan der måske komme en lille opdatering til Macbook Air i aften - Det er måske derfor Elgiganten er billige nu. Jeg opdagede at det er online køb - ikke i butikkerne.

Tvivler jeg stærk på. Den er jo blevet opgraderet for 3 måned siden til Haswell. 
Der skulle gerne komme ny MBPr og MBP, men giver ingen mening at komme med en opgradering til Air serien. 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 16:41
Det bliver spændende at se hvad der sker. Jeg er i hvert fald bare brændt varm på en Air som "sofasurfer", så nu skal det sgu være... Kæresten har nakket min iPad
          
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 16:45
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Det bliver spændende at se hvad der sker. Jeg er i hvert fald bare brændt varm på en Air som "sofasurfer", så nu skal det sgu være... Kæresten har nakket min iPad

Det er da også helt vildt at 13" Air holder batteri i 12 timer, når den er så kraftig.

Venlig hilsen
KB
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 16:51
Ja det er sgu vildt nok, men bare den kan holde i de 8+ timer, så er jeg tilfreds.

Kan nu se at Apple.dk er nede, så der sker ting nu Wink
          
Til top
Emilos88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-April-2008
Point: 925
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emilos88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 17:03
Jeg har den omtalte Air, og jeg købte den nemlig i elgiganten til den høje pris. 12 dage senere blev den sat ned i avisen til den nævnte lave pris. Jeg gik ind og fik refunderet differencen. Super lækker bærbar, og den med de 12 timer holder altså rimelig godt :D
Get HIFI or die trying c",
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 17:15
Lækkert nok Emil, men var det så også den lave pris i den fysiske bytik?
Jeg undrer mig bare over at Elmutanten er 849 kr. billigere end Apple selv, men det er måske er det som Brixen siger, at de vil lokke folk ind.

Men vi må se om der sker noget med Air linien i aften, selvom jeg tvivler Smile - så ta'r jeg ned og køber sådan en som du har i morgen - det er overdrevet den kan holde strøm i så lang tid. Hvad bruger du den primært til hvis de 12 timer er nogenlunde rigtigt?
          
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu