recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS VITA TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PS VITA TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PS VITA TV
    Sendt: 09-September-2013 kl. 11:04
Se: http://www.youtube.com/watch?v=_MoTr_-FE0U

Mon om den kan bruges som mediecenter og derved afspille DTS-HD master?
plus oprette moviewall ? 
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2013 kl. 11:38
Kommer an på, hvor de går hen med PS4.
Jeg kunne dog godt finde på at købe en til soveværelset, så vi kan få Netflix derinde, plus det er fedt, at man kan køre remoteplay fra ens PS4.
Ang. remoteplay, så bliver det vel sådan at man på Vita og nu også Vita TV, både kan tænde og slukke for sin PS4 ikke? Ellers mister det godt nok meget sin smarthed, hvis man skal ind og tænde og slukke for sin PS4 manuelt hver gang.

Redigeret af Nagash - 09-September-2013 kl. 14:44
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2013 kl. 14:20
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Jeg kunne daggodtgørelser finde på at købe en tilsoveværelset ...

iPhone?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2013 kl. 14:41
iPad :P
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2013 kl. 18:05
Ideen er jo at man bruger sin PS4 i stuen og kan spille på sit TV i soveværelset. Går jeg ud fra. 

Ligeledes kan man med den almindelige PSV spille PS4 spil på sit arbejde, skolen, andre steder med internet.. :p
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nekolas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 17:51
En meget interessant lille boks, især hvis de også laver noget airplay halløjsa via android!

Mht PSV og remote play: jeg vidste ikke at det også virker udenfor lokalt netværk ShockedShockedShocked Så bliver man vel nødt til at få noget mere upload speed Ermm

edit: jeg er en nød Cry

Redigeret af nekolas - 10-September-2013 kl. 18:11
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 18:04
Det bliver du helt sikkert nødT til, din nød :P
Men ja, det er sgu lækkert. De viste nogle videoer til E3, hvor de vist endda brugte remote play over 3G på Vita'en.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu