recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxer HD i Media Portal
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxer HD i Media Portal

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Boxer HD i Media Portal
    Sendt: 11-September-2013 kl. 11:45
Hejsa

Jeg har en HTPC med installeret Media portal. Bruger hauppauge HVR 4400 som tv-tuner, og har monteret en usb hauppauge win-tv Card reader. MEN jeg kan ikke modtage de kanaler der er i HD kvalitet ( Kan ikke finde dem når jeg søger). Kan sagtens finde dem og se dem med min boxer box. ER det så fordi, at mit tv kort ikke kan klare DVB-T2 signaler ??
Eller er der en anden årsag til det ?
Findes der et DVB-T2 Card der kan køre på media portal ?? Hvis ja, hvilket et ?
Hvad skal man ellers bruge for at kunne se HD-kanaler på media portalen.
Takker for jeres svar på forhånd
Til top
kbking Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-Januar-2008
Sted: Denmark
Point: 315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2013 kl. 12:31
Først og fremmest så skal du have et dvb-t2 kort det er hvr-4400 ikke.
men hvis det er fordi du skal se HD kanaler så kan du ikke det, da pc ikke understøtter ci+.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2013 kl. 12:39
Oprindeligt skrevet af kbking kbking skrev:

men hvis det er fordi du skal se HD kanaler så kan du ikke det, da pc ikke understøtter ci+.

VIL det sige, at en HTPC ikke kan se HD tv ???
Til top
kbking Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-Januar-2008
Point: 315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2013 kl. 13:45
jo men bare ikke boxers kanaler.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2013 kl. 09:01
Jamen, nå for pokker..... hvad skal man så bruge hvis man vælger WAOO TV ?
Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Marts-2006
Point: 1271
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilehave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2013 kl. 10:12
Oprindeligt skrevet af Brianigenigen Brianigenigen skrev:

Kommen an på hvor du bor, her kan du vælge mellem at sniffe tv-pakkerne på ip-niveau (kræver at du har tv-boks) eller bare få det leveret i DVB-C eller DVB-T fra fiberboksen. Men din lokale leverandør bestemmer desværre hvilke af sidstnævnte der er tilgængelige. Her på Djursland er de digitale kanaler i DVB-T, men andre steder i DVB-C.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2013 kl. 15:17
Oprindeligt skrevet af pilehave pilehave skrev:

Oprindeligt skrevet af Brianigenigen Brianigenigen skrev:

Kommen an på hvor du bor, her kan du vælge mellem at sniffe tv-pakkerne på ip-niveau (kræver at du har tv-boks) eller bare få det leveret i DVB-C eller DVB-T fra fiberboksen. Men din lokale leverandør bestemmer desværre hvilke af sidstnævnte der er tilgængelige. Her på Djursland er de digitale kanaler i DVB-T, men andre steder i DVB-C.

Ahh, takker for info, så den bedste måde at finde ud af det på, det er at snakke med WAOO :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu