|
Boxer HD i Media Portal |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-September-2013 kl. 11:45 |
|
Hejsa
Jeg har en HTPC med installeret Media portal. Bruger hauppauge HVR 4400 som tv-tuner, og har monteret en usb hauppauge win-tv Card reader. MEN jeg kan ikke modtage de kanaler der er i HD kvalitet ( Kan ikke finde dem når jeg søger). Kan sagtens finde dem og se dem med min boxer box. ER det så fordi, at mit tv kort ikke kan klare DVB-T2 signaler ?? Eller er der en anden årsag til det ? Findes der et DVB-T2 Card der kan køre på media portal ?? Hvis ja, hvilket et ? Hvad skal man ellers bruge for at kunne se HD-kanaler på media portalen. Takker for jeres svar på forhånd |
||
![]() |
||
kbking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Først og fremmest så skal du have et dvb-t2 kort det er hvr-4400 ikke.
men hvis det er fordi du skal se HD kanaler så kan du ikke det, da pc ikke understøtter ci+. |
||
![]() |
||
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
|
VIL det sige, at en HTPC ikke kan se HD tv ??? |
||
![]() |
||
kbking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
|
jo men bare ikke boxers kanaler.
|
||
![]() |
||
|
Jamen, nå for pokker..... hvad skal man så bruge hvis man vælger WAOO TV ?
|
||
![]() |
||
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1271 |
|
Kommen an på hvor du bor, her kan du vælge mellem at sniffe tv-pakkerne på ip-niveau (kræver at du har tv-boks) eller bare få det leveret i DVB-C eller DVB-T fra fiberboksen. Men din lokale leverandør bestemmer desværre hvilke af sidstnævnte der er tilgængelige. Her på Djursland er de digitale kanaler i DVB-T, men andre steder i DVB-C. |
||
![]() |
||
|
Ahh, takker for info, så den bedste måde at finde ud af det på, det er at snakke med WAOO :) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |