recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netgear CG3700EMR fra Yousee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netgear CG3700EMR fra Yousee

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdrhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netgear CG3700EMR fra Yousee
    Sendt: 14-September-2013 kl. 10:18
Jeg har modtaget den nye Netgear CG3700EMR router fra yousee.
Nogen der ved hvor man kan finde en manual på den bandit?(findes IKKE på Netgears hjemmeside)Andet en flyer der siger hvad det kan men ikke en decideret manual hvor detaljerne er beskrevet....
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4825
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2013 kl. 13:44
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdrhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2013 kl. 14:04
Yes! Perfekt! Takker.
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2013 kl. 14:26
Oprindeligt skrevet af pdrhan pdrhan skrev:

Yes! Perfekt! Takker.
Er det en helt ny de har fået? Hvad er forskellen, i forhold til den gamle?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdrhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2013 kl. 16:41
Ved det ikke,jeg har ikke prøvet den endnu
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2013 kl. 16:47
Hvordan har du fået den? Min den gamle, kører nemlig ikke optimalt i øjeblikket. Jeg har så ikke kunne finde din, inde hos Yousee.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdrhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2013 kl. 16:59
Jeg skal flytte og de sendte mig nyt udstyr
da min eks.kone beholder det der er her nu
Hun har overtget det gamle abonnement,og jeg blev optettet på ny,ring til dem og sig din router er defekt så sender de dig den nye sikkert..
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2013 kl. 17:04
Det lyder da spændende, at de endelig har fået en ny. Jeg plejer ikke at have problemer, men de sidste 14 dage har det bare ikke kørt, og jeg har så en sag igang, så håber jeg på at få den nye. Hvis du får din igang, så må du meget gerne sige, om du mærker forskel. Evt. om den er hurtigere trådløst.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2013 kl. 09:03
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Det lyder da spændende, at de endelig har fået en ny. Jeg plejer ikke at have problemer, men de sidste 14 dage har det bare ikke kørt, og jeg har så en sag igang, så håber jeg på at få den nye. Hvis du får din igang, så må du meget gerne sige, om du mærker forskel. Evt. om den er hurtigere trådløst.


Flemming jeg har også haft udfordringer med mit internet fra Yousee, de loaded ny software etc. Tilsidst satte de en tekniker på, det tog 1,5 uge med div fejlretninger, både på central, i fordelerboksen på vej, nyt modem etc. Det var vist noget i fordelerboksen der var defekt. Fejlen var at vi konstant blev smidt af, hvilket er skidt da jeg helst skal kunne arbejde hjemmefra. Teknikeren var super rar, ringede og spurgte om jeg havde haft testet og gav mig endda hans mobilnummer, så jeg bare kunne ringe/SMS'e til ham
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2013 kl. 11:10
Oprindeligt skrevet af clausols1 clausols1 skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Det lyder da spændende, at de endelig har fået en ny. Jeg plejer ikke at have problemer, men de sidste 14 dage har det bare ikke kørt, og jeg har så en sag igang, så håber jeg på at få den nye. Hvis du får din igang, så må du meget gerne sige, om du mærker forskel. Evt. om den er hurtigere trådløst.


Flemming jeg har også haft udfordringer med mit internet fra Yousee, de loaded ny software etc. Tilsidst satte de en tekniker på, det tog 1,5 uge med div fejlretninger, både på central, i fordelerboksen på vej, nyt modem etc. Det var vist noget i fordelerboksen der var defekt. Fejlen var at vi konstant blev smidt af, hvilket er skidt da jeg helst skal kunne arbejde hjemmefra. Teknikeren var super rar, ringede og spurgte om jeg havde haft testet og gav mig endda hans mobilnummer, så jeg bare kunne ringe/SMS'e til ham
Har du så også fået det nye modem Claus? Jeg har også fået ny software, og der er en tekniker på, men jeg ved ikke hvor langt han er. Det mest underlige er, at det er 3 mandage i træk, at jeg bliver smidt af, og så skete det også i onsdags. Det er ret irriterende.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 802
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2013 kl. 16:33
Jeg kan se, at andre er begyndt at spørge ind til det her modem, men Yousees supportere kender åbenbart ikke noget til, at det skulle være i omløb.
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdrhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2013 kl. 22:28
Så er den tilsluttet , har en 60/10Mbit - det trækker den trådløst i hele lejligheden via 5Ghz , det er sgu noget der rykker , virker super godt!
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu