|
Netgear CG3700EMR fra Yousee |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-September-2013 kl. 10:18 |
|
Jeg har modtaget den nye Netgear CG3700EMR router fra yousee.
Nogen der ved hvor man kan finde en manual på den bandit?(findes IKKE på Netgears hjemmeside)Andet en flyer der siger hvad det kan men ikke en decideret manual hvor detaljerne er beskrevet.... |
||
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4824 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej Pdrhan.
Er det denne du søger: Hilsen Carsten.
|
||
![]() |
||
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
|
Yes! Perfekt! Takker.
|
||
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Ved det ikke,jeg har ikke prøvet den endnu
|
||
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
|
Hvordan har du fået den? Min den gamle, kører nemlig ikke optimalt i øjeblikket. Jeg har så ikke kunne finde din, inde hos Yousee.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Jeg skal flytte og de sendte mig nyt udstyr
da min eks.kone beholder det der er her nu Hun har overtget det gamle abonnement,og jeg blev optettet på ny,ring til dem og sig din router er defekt så sender de dig den nye sikkert.. |
||
||
![]() |
||
|
Det lyder da spændende, at de endelig har fået en ny. Jeg plejer ikke at have problemer, men de sidste 14 dage har det bare ikke kørt, og jeg har så en sag igang, så håber jeg på at få den nye. Hvis du får din igang, så må du meget gerne sige, om du mærker forskel. Evt. om den er hurtigere trådløst.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
|
Flemming jeg har også haft udfordringer med mit internet fra Yousee, de loaded ny software etc. Tilsidst satte de en tekniker på, det tog 1,5 uge med div fejlretninger, både på central, i fordelerboksen på vej, nyt modem etc. Det var vist noget i fordelerboksen der var defekt. Fejlen var at vi konstant blev smidt af, hvilket er skidt da jeg helst skal kunne arbejde hjemmefra. Teknikeren var super rar, ringede og spurgte om jeg havde haft testet og gav mig endda hans mobilnummer, så jeg bare kunne ringe/SMS'e til ham ![]() |
||
![]() |
||
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
bubbleboy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 802 |
|
Jeg kan se, at andre er begyndt at spørge ind til det her modem, men Yousees supportere kender åbenbart ikke noget til, at det skulle være i omløb.
|
||
![]() |
||
|
Så er den tilsluttet , har en 60/10Mbit - det trækker den trådløst i hele lejligheden via 5Ghz , det er sgu noget der rykker , virker super godt!
|
||
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |