|
pioneer vsx 922 noget værd? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mikaeljensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-August-2006 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 105 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-August-2013 kl. 14:49 |
Har kig på denne reciever og den har de fuktioner jeg søger med hvordan er lyden og dagligdagen med den? Jeg skal både se film via kommende 5.1 setup og høre musik i 2.0 eller evt 2.1. Er den noget værd for den almene+ bruger?
|
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der ikke nogen inputs til denne receiver?
Jeg er umiddelbart fristet af den, eller den nye 923 |
|
![]() |
|
Mikaeljensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-August-2006 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 105 |
Til info har jeg købt en onkyo tx-nr626 i stedet og har ikke fortrudt det men pioneeren nåede jeg aldrig at stifte bekendtskab med
|
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
jeg henter en Pio i eftermiddag, så kan jeg jo selv vurdere....
|
|
![]() |
|
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
Jeg har VXK922-K, den synes jeg spiller rigtig godt - der er også masser af tilslutninger/indstillinger man kan lege med ;)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |