|
Opbygning af hjemmebio |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
Tigerlasse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-September-2013 kl. 12:15 |
||
Hej Alle
Jeg er igang med at opbygge min "nye" hjemmebio. Jeg søger nogen der evt. kunne hjælpe med nogle gode råd til opbygning/layout af rummet og overflader osv. Type af loftplader, størrelse af rummet, beklædning akustik, afstand til lærred osv osv. Mange Tak Mvh Lasse Pedersen
|
|||
![]() |
|||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
www.studiedesign.dk
Jeg bliver altid upopulær når jeg anbefaler rådgivning der ikke er gratis, men det er altså ikke så dyrt som mange tror. Til gengæld er emnet og problemstillingerne du kommer til at møde undervejs meget mere komplekse end mange tror. Det er ikke for sjov at akustik er universitets-stof.
|
|||
![]() |
|||
Tigerlasse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
||
Hej Otto Tak for indlægget. Bor på midtsjælland, men ikke så dårligt et råd. Tak for det
|
|||
![]() |
|||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
||
jens fra Studiedesign kommer jævnligt på Sjælland. Det er ingen begrænsning. Hans referenceliste er enorm. kan kun anbefaldes. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |