recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opbygning af hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opbygning af hjemmebio

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tigerlasse Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tigerlasse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Opbygning af hjemmebio
    Sendt: 17-September-2013 kl. 12:15
Hej Alle

Jeg er igang med at opbygge min "nye" hjemmebio.

Jeg søger nogen der evt. kunne hjælpe med nogle gode råd til opbygning/layout af rummet og overflader osv. 
Type af loftplader, størrelse af rummet, beklædning akustik, afstand til lærred osv osv.

Mange Tak

Mvh Lasse Pedersen
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2013 kl. 13:37
Oprindeligt skrevet af Tigerlasse Tigerlasse skrev:

Hej Alle

Jeg søger nogen der evt. kunne hjælpe med nogle gode råd til opbygning/layout af rummet og overflader osv. 
Type af loftplader, størrelse af rummet, beklædning akustik, afstand til lærred osv osv.

Mange Tak

Mvh Lasse Pedersen

Jeg bliver altid upopulær når jeg anbefaler rådgivning der ikke er gratis, men det er altså ikke så dyrt som mange tror. Til gengæld er emnet og problemstillingerne du kommer til at møde undervejs meget mere komplekse end mange tror. Det er ikke for sjov at akustik er universitets-stof.
Til top
Tigerlasse Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Oktober-2009
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tigerlasse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2013 kl. 13:57
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Hej Alle

Mange Tak

Mvh Lasse Pedersen

Jeg bliver altid upopulær når jeg anbefaler rådgivning der ikke er gratis, men det er altså ikke så dyrt som mange tror. Til gengæld er emnet og problemstillingerne du kommer til at møde undervejs meget mere komplekse end mange tror. Det er ikke for sjov at akustik er universitets-stof.

Hej Otto

Tak for indlægget. Bor på midtsjælland, men ikke så dårligt et råd. Tak for det
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2013 kl. 15:16

Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Hej Alle

Mange Tak

Mvh Lasse Pedersen

Hej Otto

Tak for indlægget. Bor på midtsjælland, men ikke så dårligt et råd. Tak for det

jens fra Studiedesign kommer jævnligt på Sjælland. Det er ingen begrænsning. Hans referenceliste er enorm. kan kun anbefaldes.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu