|
V: Iphone 4 - 32gb |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-September-2013 kl. 10:44 |
Hej alle
hvad kan man ca. forvente en iPhone 4 (ikke en S'er) på 32gb er værd idag? Den er ikke til salg (endnu) så det er bare en ca. vurdering af det .
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
4'er, tjah du kan vel få 1500 plus minus? Det er lidt svært at vurdere hvor meget iOS 7 kommer til at have af impact på performance af 4'eren.
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
Kører faktisk rigtig godt.
Jeg kører med GM på den lige nu. Der er ikke bevægelige baggrunde, ligesom gennemsigtighed på nederste bar ikke er der på 4'eren. og så har den ikke Airdrop. ellers skulle resten vist virke som på 4S og opefter.
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Ok ja har hørt lidt om begræsningerne, men så længe det ikke får den til at lagge. Du må sige til hvis du skal sælge, kæresten har brokket sig over hendes nuværende telefon, så Iphone 4 kunne være en mulighed, hvis ellers hun tager opvasken i aften
![]() |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Det skal jeg gøre :)
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Tja jeg kunne også godt bruge en hvis priser er OK
|
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |