recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Få vokal over på fronthøjtalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Få vokal over på fronthøjtalere

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fausto222 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-September-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausto222 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Få vokal over på fronthøjtalere
    Sendt: 19-September-2013 kl. 11:45
Hej Allesammen,

Jeg håber jeg kunne finde lidt hjælp herinde.

Jeg har lige anskaffet mig nye fronthøjtalere. Men desværre er center højtaleren i mit system gået hen og begyndt at skratte ved høj lyd :(

Da jeg ikke kan tage den fra uden at miste alt vokalt i film (Stemmer osv) ville jeg høre om i ved om det er muligt at opsætte sin forstærker til at fronterne også skal lave stemmer, eller om det er et NO-GO :)
Tænker man måske bare kan ændre opsætningen eller lignende?

Jeg sidder med en yamaha rx-v773 forstærker. :)

Til top
Vanderlay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 1168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vanderlay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2013 kl. 12:07
Jeg tror alle surroundreceivere kan sættes op til at køre uden centerhøjttaler, hvorved signalet mixes ind i fronthøjttalerne.

Det er ikke no-go. Den største forskel vil være for dem, der er placeret til siden. Sidder du midt i er forskellen måske ret begrænset
Til top
fausto222 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-September-2013
Sted: Danmark
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausto222 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2013 kl. 12:10
Fantastisk. Tusind tak for svaret!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu