|
V. 5090H |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||||
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-September-2013 kl. 16:11 |
|||
Jeg har sådan en lækker sag, jeg overvejer om skal udskiftes, hvis det ellers stadigvæk har en nogenlunde værdi.
Det står i perfekt stand, og har ikke så meget som en lille ridse. Der er ikke højttaler eller fod med. Hvad vil det kunne indbringe ved salg her eller på dba? |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
5-6000 kr, men er mere værd imho
|
||||
![]() |
||||
stenergut ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 383 |
|||
4000.
Det var hvad jeg fik for mit. Gav 4500kr.
|
||||
![]() |
||||
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
|||
Det var godt nok ikke meget, for en tidligere topmodel.
Der er pt. ingen til salg på dba, så jeg kiggede lidt på ebay hvor de stod til 7-8000kr, men det lyder på jer som om det er meget urealistisk :\ |
||||
![]() |
||||
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
|||
7000-8000 er alt for meget.
Max 5000 kr og sikkert lidt mindre. |
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19973 |
|||
Nej, tiden er løbet fra det. Ingen forsikring/garanti, ingen smarttv, mangel på moderne tunere osv osv. Behold det og nyd det, til det er slidt op. Klaus |
||||
![]() |
||||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|||
ALt for højt sat imho.
|
||||
![]() |
||||
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
|||
Der er nu mindst 4 stk til salg på dba. |
||||
![]() |
||||
|||
Sjovt hvis jeg søger 5090h eller pioneer 5090 i søge feltet kommer der intet frem, man skal åbenbart igennem alle menuerne. ![]() Nå det lader til at der er meget blandet vurderinger, det kunne være at jeg skulle prøve at se om jeg kunne skyde det af til fornuftige penge, ellers må det bruges til det ikke kan mere :) |
||||
![]() |
||||
|||
Eller også søge på kuro :-) |
||||
![]() |
||||
|||
Det virker, det er bare sjovt at det andet ikke giver nogen hits ![]() |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
|||
Byder 3500
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |