|
Valgt af færdigt forstærker/højtaler sæt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Morten2k ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2011 Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-September-2013 kl. 12:31 |
Hey
Jeg skal have skiftet lyden ud i hjemmebiografen, og min grænse er omkring 2.000,- for et nyt system. Jeg har set på Logitech Z906 - Men synes I at det er et fornuftigt køb? - Eller kan nogen anbefale noget andet hvor man får mere for pengene? /Morten
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19852 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu bliver jeg "fætter modsat".
For 2000 kroner får du en kvart løsning, som du smider ud om 3 år. Hvor gammel er din nuværende løsning og hvad kostede den? Køb en brugt surroundreceiver og et par rimelige fronthøjttalere og udvid som du får penge til det. Klaus |
|
![]() |
|
Morten2k ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2011 Status: Offline Point: 8 |
Du har sikkert helt ret, men lad os ikke tage den diskution nu, for så køre tråden helt af sporet - og jeg er fint tilfreds med en løsning jeg skal smide ud om 3 år :)Det er mest om Logitech sættet er pengene værd, eller om jeg kan få mere for pengene hvis jeg køber noget andet ...?
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Jeg ville kigge på et brugt Z-5500 i stedet. Lyden er den bedre deri.
Jeg bruger det selv i soveværelset. Købte et brugt for 850 kr. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |