|
Naieras stuebio og verdens bedste filmsamling |
Besvar ![]() |
Side 123 14> |
Forfatter | |
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12404 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Marts-2009 kl. 21:45 |
Nye billeder på side 6 -> I anledningen af at jeg er blevet regionsfri på BD-fronten fik jeg lyst til at dele et par billeder af mit setup med jer herinde på recordere.dk. Der er ingen videre fancy komponenter i setuppet, men med professionel kalibrering og ved at vælge de rette apparater, så synes jeg at jeg har fået smækket et yderst fornuftig setup sammen. De fleste dele skal opgraderes i fremtiden, men næste store opgradering bliver når jeg flytter ud, hvor der så skulle blive plads til et projektorsetup med et ~90" lærred, osv. Men det bliver nok først i sommeren 2010, hvor jeg skulle være færdig på uni. Redigeret af Naiera - 07-Januar-2013 kl. 18:36 |
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
5966 indlæg nu med billeder
![]() Jeg kan se at hver del har sit at gøre i det store hele. |
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Er du nu gået over til "fjenden" og fået standalone blu afspiller (du har jo talt en hel del for PS3) |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12404 |
Jeg mener blot jeg har givet PS3'en den kredit den fortjener. Mange er/var jo negativt indstillet overfor den blot fordi det er en konsol, og det er jo ikke fair.
Jeg købte standalone afspiller fordi jeg har længe gerne villet have regionsfrihed, og i samme omgang kunne jeg så slippe for blæserlarmen (det er en 60GB'er fra omkring japansk launch) fra PS3'en, så det var jo to fluer med ét smæk. Men det var dælme et dyrt smæk ![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Kan du så se og høre en forskel i BD afspilning mellem PS3 og BD35 ud over at Panaen ikke larmer? Var selv ved at købe PS3 i starten, men fravalgte pga mgl spillelyst. |
|
![]() |
|
Næh. Det skulle da lige være hvis jeg lavede en direkte sammenligning for at kigge efter den der rød-forskel der blev snakket om i 'shootout'-tråden. Ellers er jeg ret overbevist om at det er det samme jeg får at se. Jeg regner med at PS3'ens problem bliver løst med firmwareopgradering, ligesom det blev skabt med firmwareopgradering, så den forskel forsvinder nok på et tidspunkt. Men det ér ret lækkert at den ikke larmer. Opstartsmæssigt er den sneglesløv, men det kender jeg jo fra EP30'eren, og betjeningsmæssigt er den ikke så dræbende langsom som man kunne frygte. |
|
![]() |
|
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
Det ser godt ud |
|
![]() |
|
Tak
![]() Jo, SR4001'eren kan sagtens modtage flere kanalers PCM over HDMI-indgangene. Det skal nødvendigvis dekodes i afspilleren, men på sigt kan der så blive tale om bitstreaming med en opgradering af receiveren. Indtil jeg får noget større og/eller nogle flere højttalere er jeg dog tilfreds med den nuværende receiver. Lige nu bruger jeg dog optisk til at overføre de to kanalers PCM, da det tilsyneladende er eneste måde at få to kanalers 'HD-lyd' ud af BD35'eren (på PS3'en siger man simpelthen bare til den at den kun skal spytte to kanaler ud). Man kan godt bruge en af de 'Virtual Surround' modes den har til at sende to kanalers PCM ud via HDMI, men jeg stoler ikke på at den piller så lidt som muligt ved lyden med de modes. Jeg købte så et lidt dyrere optisk kabel end det jeg havde, uagtet om det så gør nogen forskel eller ej, eftersom der er tale om digital overførsel ![]() Redigeret af Naiera - 17-Marts-2009 kl. 19:24 |
|
![]() |
|
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
Jeg synes, det er rigtig fint lavet. Sådan noget grej havde jeg sgu ikke, da studerede
Noget helt andet: Hvilken kanal ser du collegebasket på? |
|
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
ESPN America som er en tillægskanal hos Canal Digital. Kan kun modtages af parabol kunder iirc. |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
Tak ![]() Som nævnt er det ESPN America via Canal Digital. En rigtig fin kanal, når der ikke er for meget basebold eller amerikansk fodbold ![]() ![]() Redigeret af Naiera - 17-Marts-2009 kl. 19:28 |
|
![]() |
|
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
Aaargh, det stinker da max
NBA licensen har DK4 jo, så det kan man se hos stort set alle udbydere. (Selvom det betyder at man er tvangsindlagt til at høre en masse på Thomas Bilde.) |
|
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 14> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |