|
At tyde et onkyo display... |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-September-2013 kl. 22:10 |
Hejsa recordere...
I min onkyo 3010s display er der et lille a over højttaler mærkerne, er der nogen der ved hvad det står for!? Jeg har ledt manual og Google igennem, men kan ikke finde svaret. Jeg har ikke koblet audyssey på, og mener også at kunne huske fra dengang jeg havde en 809 at der stod hele navnet audyssey - når det var tændt... Nogle ideer? Mvh |
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Måske relaterer det til speaker A og B?
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Se det var egentlig et meget godt bud? ;)
|
|
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19852 |
www.eu.onkyo.com/downloads/2/2/4/0/7/Manual_TX-NR5010_TX-NR3010_En_web.pdf Side EN-10, er det ikke A og B der står? Klaus |
|
![]() |
|
Hold da op Klaus, jeg må ha været træt igår, har rodet den manual igennem 10 gange igår, og ikke set den side ;s
Jo det er nr 3, nemlig a/b højttalere, dejligt, så der ro i sindet haha Mange tak ;) Mvh |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |