|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
ivanovic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Juli-2006 Status: Offline Point: 140 |
![]() Sendt: 08-September-2006 kl. 14:41 |
|
Hej Alle, Hvordan kan jeg købe TH-37PV60E billigst inkl. forsendelse eller afhentning på Sjælland. Fjernsynet må godt komme fra udlandet. Mvh.
Ivanovic |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
TC er vist billige med den model. De har 2 års gatanti med afhentning hjemme hos dig. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Soko ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
|
Hmmm.... 15 sek. søgen på nettet siger noget andet Lars. Ifølge www.edbpriser.dk kan det købes til 12.658,00 hos easyshopping, det er incl. levering. Det er et par hundrede billigere end TC, men jeg kender ikke Easyshopping og TC har ry for god service og garanti (har jeg læst her på siden) så det var nok der jeg selv ville købe. Men billigst er de nu ikke.
Redigeret af Soko - 08-September-2006 kl. 15:22 |
||
![]() |
||
Soko ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
|
Tjaa.... Det kan også købes i Tyskland for ca. 1400,00 Euro Se evt. http://www.idealo.de/preisvergleich/ProductCategory/4014F178 807.html Men om der er tale om seriøse forhandlere, eller du bliver snydt er op til dig at finde ud af. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Soko, Du har ikke læst godt nok Billigst inkl. levering eller billigt med afhæntning på Sjælland. Går ud fra at prisen på 1400 Euro er eksklusiv levering. |
||
![]() |
||
nilfri ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
![]() |
|
Du kunne evt. ulejlige dig med selv at checke det link, som det hjælpsomme menneske har serveret for dig. |
||
Venlig hilsen
Finn, Roskilde |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det gjorde jeg også, det er uden fragt |
||
![]() |
||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
|
Forventer du, at vi skal oplyse dig fragtprisen også, du vil vel også have beløbet omregnet til DKK
|
||
mvh Christian
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Nej men det kunne jo være at der lige var nogle der kendte hvor fjernsynet, som bliver omtalt så meget herinde kunne købes billigst. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |