|
Pebble watch |
Besvar |
Forfatter | |
Steffen32
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-September-2013 kl. 14:33 |
Jeg fik mit nye Pebble Watch i går. Det kørte en halv dag. Da det tabte 5 min. i timen ville jeg opdatere softwaren. Det kunne den ikke, og endte med at gå død...
Efter en søgning på nettet, erkender jeg, at jeg ikke er den eneste med det problem. Der er åbenbart mange med store problemer med deres Pebble ur. Endnu værre, det ser ud til at service og support er horribel. Så overvejer i at anskaffe dette ur, vil jeg anbefale jeg at Google det lidt først. |
|
Steen6400
Guld medlem Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg fik også mit Pebble ur i går og det spiller max, så det er ikke generelt at det ikke virker. Da jeg oprettede forbindelse første gang spurgte den om den skulle opdatere uret. Jeg bruger det så med Android, hvad med dig?
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
|
Rasmus8D
Guld medlem Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Funktioner
Tak(0)
|
Trist du har været uheldig, de ser ellers spændende ud de ure ;)
|
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
Steffen32
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det skulle bruges med min Samsung note 2 med android.
Men det ser ud til, at der vil gå måneder inden problemet løses. Så jeg må væbne mig med tålmodighed. |
|
Steen6400
Guld medlem Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ok, jeg var ikke klar over der var problemer med Samsung. Det er da rigtig træls. Men det burde da være muligt at få den opdateret, hvis ikke andet, så må du prøve med en anden telefon. Og så bruge det som almindeligt ur indtil fejlen rettes, med mindre opdateringen ikke løser problemet med at uret ikke passer.
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
|
Bconrad
Guld medlem Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min HTC One x Gad heller ikke opdatere mit Pebble ur til at starte med. Så prøvede jeg på min iPad og det gik uden problemer at få den opdateret til nyeste software.
Nu kører den glimrende med min HTC mobil. Den opdaterer direkte fra Pebble app'en, så du kan prøve via en anden mobil eller tablet. |
|
Notfast
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har brugt min Pebble i mere end 2 mdr. nu uden problemer.
Android og huawei - på mange forskellige rom.
Redigeret af Notfast - 28-September-2013 kl. 22:33 |
|
.....
|
|
Steffen32
Funktioner
Tak(0)
|
Uret er briked - det er ikke længere muligt at connecte til det via telefonen. Det er ligesom, at softwaren i uret ikke virker mere. Jeg kan ikke reboote eller komme ind i kontrolpanel m.m. på uret. Der er bare et Sad watch logo med en fejlkode.
Så nu håber jeg bare på et replacement ur fra Pebble, så jeg kan få glæde af det. Jeg har i dag oprettet RMA og sendt billede ind af uret. Jeg tror ikke det har noget med Samsung note 2 telefonen at gøre, men vil dog alligevel forsøge at starte det næste ur op med Iphone i stedet :-)
|
|
Bconrad
Guld medlem Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder bestemt ikke godt og var ikke noget i den stil min bøvlede med i starten.
Held og lykke med den. Det er i øvrigt en super fed gadget. |
|
Steffen32
Funktioner
Tak(0)
|
lige en update. Jeg lod uret løbe tør for strøm, og så var det muligt for mig at få liv i det igen. Herefter parrede jeg det med min telefon og den opdaterede softwaren uden problem. Nu kører det som det skal. Jeg håber bare det bliver ved :-)
|
|
Steen6400
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |