|
Sony eller Microsoft what to do? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||
holy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-September-2013 kl. 16:49 |
|||||
Står mellem valget af en Surface PRO og en SONY VAIO DUO13.3
De koster næsten det samme, det er et SUPER tilbud på SONY der er iøjeblikket på elgigangen weekenden ud og umiddelbart falder jeg til den. Men hører meget gerne jeres erfaringer hvis i har nogle, eller ved noget som er godt at vide mht køb af en af disse 2 HYBRID maskiner. SONY: www.elgiganten.dk/product/tablet-pc-hardware/barbar-computer/SVD1321L2EW/sony-vaio-duo13-13-3-ultrabook-tablet-i-en MICROSOFT: www.elgiganten.dk/product/tablet-pc-hardware/tablets-ipads/MSSURF128PROB1/surface-pro-128-gb-ssd-type-cover |
||||||
![]() |
||||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||
SONY - alene pga. batteritiden.
Er den ikke også med nyere cpu? |
||||||
Venlig hilsen
KB |
||||||
![]() |
||||||
holy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
|||||
Mener ikke det er en "NY" processor.
Det er denne type:
|
||||||
![]() |
||||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
|||||
Jo, den er ny - Haswell.
Grafikken er også hurtigere - Intel HD Graphics 4400. De nye Surface Pro kommer først i oktober. |
||||||
Venlig hilsen
KB |
||||||
![]() |
||||||
|||||
Fandt nogle tests:
Efter at have læst mere på det er jeg sikker på at den Sony er et godt køb. En bekendt har en anden Sony Vaio, og jeg synes den ser godt ud i byggekvalitet. Hvis du ser her: - så er det meget billigt i Elgiganten.
Redigeret af Brixen - 28-September-2013 kl. 17:38 |
||||||
Venlig hilsen
KB |
||||||
![]() |
||||||
|||||
Tak for hjælpen, nu hvor jeg er sikker på at der sidder en HASWELL processor i SONYS så bliver det den ;)
|
||||||
![]() |
||||||
|||||
Jeg tror også at den er udmærket. Men hvis det var mig, så tog jeg en Macbook Air - men det er jo ikke Windows
![]() |
||||||
Venlig hilsen
KB |
||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |