recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pebble watch
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pebble watch

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Status: Offline
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pebble watch
    Sendt: 28-September-2013 kl. 14:33
Jeg fik mit nye Pebble Watch i går. Det kørte en halv dag. Da det tabte 5 min. i timen ville jeg opdatere softwaren. Det kunne den ikke, og endte med at gå død...

Efter en søgning på nettet, erkender jeg, at jeg ikke er den eneste med det problem. Der er åbenbart mange med store problemer med deres Pebble ur. Endnu værre, det ser ud til at service og support er horribel.

Så overvejer i at anskaffe dette ur, vil jeg anbefale jeg at Google det lidt først.
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2013 kl. 15:14
Jeg fik også mit Pebble ur i går og det spiller max, så det er ikke generelt at det ikke virker. Da jeg oprettede forbindelse første gang spurgte den om den skulle opdatere uret. Jeg bruger det så med Android, hvad med dig?
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2013 kl. 16:34
Trist du har været uheldig, de ser ellers spændende ud de ure ;)
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2013 kl. 18:17
Ja det skulle bruges med min Samsung note 2 med android.

Men det ser ud til, at der vil gå måneder inden problemet løses. Så jeg må væbne mig med tålmodighed.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2013 kl. 19:29
Ok, jeg var ikke klar over der var problemer med Samsung. Det er da rigtig træls. Men det burde da være muligt at få den opdateret, hvis ikke andet, så må du prøve med en anden telefon. Og så bruge det som almindeligt ur indtil fejlen rettes, med mindre opdateringen ikke løser problemet med at uret ikke passer.
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2013 kl. 19:41
Min HTC One x Gad heller ikke opdatere mit Pebble ur til at starte med. Så prøvede jeg på min iPad og det gik uden problemer at få den opdateret til nyeste software.

Nu kører den glimrende med min HTC mobil. Den opdaterer direkte fra Pebble app'en, så du kan prøve via en anden mobil eller tablet.
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2013 kl. 22:30
Jeg har brugt min Pebble i mere end 2 mdr. nu uden problemer.
Android og huawei - på mange forskellige rom.

Redigeret af Notfast - 28-September-2013 kl. 22:33
.....
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2013 kl. 23:47
Uret er briked - det er ikke længere muligt at connecte til det via telefonen. Det er ligesom, at softwaren i uret ikke virker mere. Jeg kan ikke reboote eller komme ind i kontrolpanel m.m. på uret. Der er bare et Sad watch logo med en fejlkode.
Så nu håber jeg bare på et replacement ur fra Pebble, så jeg kan få glæde af det. Jeg har i dag oprettet RMA og sendt billede ind af uret.
Jeg tror ikke det har noget med Samsung note 2 telefonen at gøre, men vil dog alligevel forsøge at starte det næste ur op med Iphone i stedet :-)
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2013 kl. 11:09
Det lyder bestemt ikke godt og var ikke noget i den stil min bøvlede med i starten.

Held og lykke med den. Det er i øvrigt en super fed gadget.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2013 kl. 18:15
lige en update. Jeg lod uret løbe tør for strøm, og så var det muligt for mig at få liv i det igen. Herefter parrede jeg det med min telefon og den opdaterede softwaren uden problem. Nu kører det som det skal. Jeg håber bare det bliver ved :-)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2013 kl. 20:31
Oprindeligt skrevet af Steffen32 Steffen32 skrev:

lige en update. Jeg lod uret løbe tør for strøm, og så var det muligt for mig at få liv i det igen. Herefter parrede jeg det med min telefon og den opdaterede softwaren uden problem. Nu kører det som det skal. Jeg håber bare det bliver ved :-)
Det var da godt der kom liv i den igen, den er ikke lige sådan at få byttet til ny.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu