|
Hjælp til en NY begynder |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hoegh93 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-September-2013 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-September-2013 kl. 09:39 |
Hejsa. jeg er rimelig ny til alt det her Hi-fi noget, men nu vil jeg til at have noget ordentlig lyd der hjemme :)
det eneste problem er jeg har en Raspberry Pie, til dem som ved hvad det er, der sidder til mit tv med et HDMI kabel, og bare har en HDD i røven, og trækker alle mine film og serier på den, via XBMC (xbox media center). det jeg gerne vil have er en forstærker, og 2 tornhøjtalere, og det skal ikke være det bedste af det bedste, bare et eller andet halv billigt begynder noget :) så vidt jeg har forstået skal jeg have en forstærker med noget der HDMI pass through, så vidt jeg ved... så jeg vil høre om der er nogen der har et forslag til hvad skal købe, meget gerne brugt, gerne links til DBA eller hvis i selv har noget til salg. jeg håber på at kunne holde mig under 1500kr, for disse 2 ting, sig til hvis jeg er helt ude i hampen jeg ser frem til at høre fra jer. p.s jeg beklager hvis denne tråd er postet i det forkerte fora
|
|
![]() |
|
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den Rasberry Pi skal tilsluttes din nye enhed via HDMI hvis det skal være bedst. 1500 kan være besværligt at finde noget til i alt, men det er ikke umuligt.
Hvor bor du henne? Eller har du mulighed for at hente vidt og bredt i landet? Det gør det lidt lettere at indsnævre en søgning.
|
|
![]() |
|
Hoegh93 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-September-2013 Status: Offline Point: 5 |
jeg bor i Århus, og jeg har bil, så jeg har mulighed for at hente, men jeg vil da klart fortrække hvis det var et sted i midtjylland, eller i hvert fald på Jylland
|
|
![]() |
|
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
http://www.dba.dk/onkyo-ht-r380-51-kanaler/id-1000449183/
Kunne være en brugbar surround receiver.
|
|
![]() |
|
ja, det ser da vældig fint ud, tror jeg, så skal jeg bare finde et par ok højtalere også
når der står den er 100 waat, skal jeg så også finde et par højtalere der 100 waat, eller hvordan fungere det? Redigeret af Hoegh93 - 30-September-2013 kl. 10:03 |
|
![]() |
|
Det er til gengæld lidt mere besværligt at finde nogle store højttalere i det prislag. Jeg står måske selv for at skifte mine gamle ud, men jeg bor så i København, så det er jo lidt langt væk.
|
|
![]() |
|
ja, det er godt stykke vej, jeg ser helst at jeg kan holde mig på jylland, så jeg ikk skal betale for at komme over broen
|
|
![]() |
|
Forståeligt. Faldt lige over disse i vejle:
http://www.dba.dk/hoejttaler-detoma-150-w/id-1003662862/ Kender absolut ikke højttaleren, men hvis de fungerer, så er 100 kr. et fund ligemeget hvordan man vender og drejer det.
|
|
![]() |
|
ja, det kan jeg godt se. det vil jeg lige tænke over, mange tak :)
endelig sig til hvis du lige falder over andet :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |