|
Boxer TV Flex 8 ?????????????????? |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
peranni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-September-2010 Sted: jylland Status: Offline Point: 200 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 10:17 |
Hej.
Er der nogen der ved hvad der sker hos Boxer. Siden lørdag kl 1800 er alle betalingskanalerne i min Flex 8 væk. Jeg kan ikke tale, så forespørgsel om evt. nedbrud skal foregå på mails. Deres hjemmesider er også lukket ned, så jeg sidder her i min rullestol og ved ikke om det er mine 3 modtagere, der defekte ( det vil jeg jo nok få at vide hos Boxer ![]() Redigeret af peranni - 01-Oktober-2013 kl. 10:27 |
|
![]() |
|
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den må du uddybe :)
|
|
![]() |
|
Th@mas ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
Hej!
Jeg har fået flere mails om at lave kanalopdatering fra Boxer, mener den sidste var d. 26/9 de lavede om og skrev man skulle lave ny kanalsøgning. Mvh. Thomas |
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() |
|
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
Boxer har testet nye kanaler i det seneste stykke tid. Du skal nok bare foretage en kanalsøgning på dine modtagere - så bør kanalerne komme igen :)
|
|
![]() |
|
peranni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-September-2010 Sted: jylland Status: Offline Point: 200 |
Hverken Firefox eller Explorer finder deres sider men server nulstilles.
|
|
![]() |
|
Jeg har søgt kanaler flere gange dagligt, men kun Boxers reklamekanal findes.
Jeg har selvfølgelig fulgt Boxer instrukser og alt var OK indtil lørdag kl 1800, da forsvandt alle betalingskanalerne. Jeg kan se på Trustpilot, at andre oplever det samme. |
|
![]() |
|
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 664 |
Virker fint hos mig. Tror du skal rydde lidt op på din computer. |
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
![]() |
|
Jeg rydder jævnligt op på min pc.
Det er lidt mærkeligt at kun Boxer.se og Boxer.dk ikke findes og ingen problemer med alle andre sider. Jeg har lige prøvet på min kones få dage gammel PC - - ingen Boxerhjemmesider. NB Vi bruger fibernet. Redigeret af peranni - 01-Oktober-2013 kl. 11:28 |
|
![]() |
|
Pioneer540 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 268 |
Prøv med www.boxertv.dk
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19555 |
Hvis du vil vente til du får forbindelse til boxertv.dk, uden at gøre noget, så kommer fu til at vente meget længe, for det er din computer der har et problem og ikke boxers hjemmeside!
Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |