|
Hjælp til receiver køb |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Oktober-2013 kl. 19:53 |
Jeg er på jagt efter en billig receiver men har svært ved at gennemskue alle de tekniske begreber. Mit behov er følgende
En receiver som i første omgang kan bruges til stereo. Jeg ved det muligvis er bedre at købe en stereoforstærker men en af formålene er at kunne tilslutte Apple tv, ps3 tv etc via hdmi. Gerne en receiver med airplay/spotify. Jeg har pr en sonos connect, men den bliver udelukkende anvendt til at spille spotify betjent fra ipad så dette led kan vel lige så godt springes over? Jeg har et par gode aktive højtalere jeg også gerne vil kunne tilslutte, udover de passive højtalere der skal tilsluttes. Er det den funktion der hedder zone 2? Gode råd til et prisvenligt valg er andre ting jeg bør overveje? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |